niedziela, 10 marca 2013

Jakie dziewczyny podobają się chłopakom z One Direction?

Reporter: Jakie podobają wam się dziewczyny?

Louis: Nie mam konkretnego typu jak powinna wyglądać dziewczyna, ale podoba mi się, gdy jest spontaniczna, pełna życia i ma dobre poczucie humoru, oraz ktoś kto jest gadatliwy tak jak ja.

Harry: Nie mam typu, ponieważ nie które dziewczyny mogą wyglądać nie zbyt atrakcyjnie, ale potem gdy pozna się je bliżej mają atrakcyjną osobowość. Lubię kogoś z kim mogę porozmawiać, i kto dogadywałby się z moimi rodzicami. To dla mnie ważne żeby moja rodzina ją polubiła.


Niall: Z którymi można się drażnić, śmiać się, i z tymi które lubią takie same rzeczy jak ja. Jeśli wyjdzie ze mną na randkę, możemy pójść na mecz. Wspieram drużynę DERBY COUNTY i zawsze będę. Lubię w dziewczynie naturalność.


Zayn: Z którą będę się dogadywać. Nie mam określonego typu jak powinna wyglądać. Chciałbym dziewczynę przy której będę mógł czuć się komfortowo i mógłbym ją troszkę zepsuć.


Liam: Lubię dziewczyny, które są dosyć spokojne i przyjacielskie, które wyglądają na mądre. Uwielbiam dziewczyny z kręconymi włosami, ale po za tym jestem otwarty.[ chodziło o to, że dziewczyny z prostymi włosami też mają u niego szansę]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz