niedziela, 31 marca 2013

Filmik directioner

Ostatnio znalazłam taki filmik u koleżanki na facebook'u oczywiście pozdrawiam Jagodę ;*
Oczywiście One Direction ma wielu hejterów nie tylko z Polski tylko z całego świata!
Oglądając ten filmik łzy spłyneły mi do oczów, bardzo mi się podoba.

Daje go tu szczerze mówiąc nie wiem dlaczego ale być może wy macie w swoim otoczeniu hejterów One Direction, ja miałam hejterów One Direction w swoim otoczeniu ale jak im przemówiłam z Caroline do ich rozsądku to już przestali się ich czepiać, hejtować a to byli nasi znajomii, którzy ich nienawidzili a teraz? 
Nic nie mają do nich a nawet zaczli słuchać ich muzyki i bardzo im się spodobała :D
Z paru moich przykładów jeżeli wasi znajomi albo ktoś kto ich nie nawidzi to puście im jakąś piosenkę innego artysty, którego nie znają zapytajcie się czy się im podoba, potem puście jakąś piosenkę One Direction i zapytajcie się czy im się podoba jak powiedzą tak to im dopiero powiedzcie kto to śpiewa ;)
Tak zrobiła akurat Caroline ze swoim chłopakiem, puściła mu piosenkę One Direction nie mówiąc mu o tym czyja to jest piosenka jak się skończyła zapytała się czy mu się podoba on odpowiedział TAK i spytał się kto to śpiewa jak ona mu odpowiedziała, że One Direction to się zdziwił O.o

Dobra wiem, że nikt tego nie przeczyta ale bynajmniej mogłam coś napisać co działa ;)
Pozdrawiam osoby, które przeczytały to do końca i to zrozumiały bo wiem, że bezsensownie to napisałam. xx

Teraz możecie obejrzeć filmik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz