sobota, 2 marca 2013

Fakty part 43

1554. Pierwszym tekstem WMYB miało być "You say hello, like you don't know, You make the lights in the room explo-o-ode" - Liam
1555. 'Zayn jest dziełem sztuki. Każda strona w nim jest piękna.' - Niall.
1556. Jego ojciec jest doradcą finansowym i pomaga Harry’emu rozsądnie nimi gospodarować.
1557. 'Przyjaciele moich młodszych sióstr zawsze proszą mnie o podpisywanie plakatów. Myślę że oni sprzedają je w szkolnym autobusie.'- Louis
1558. Jeżeli facet gwiżdże na ciebie,nie odwracaj się,zignoruj go.Jesteś damą,nie psem. -Niall
1559.  Louis zrobił sobie zdjęcie z Harrym na bootcampie, bo wiedział że on będzie kiedyś sławny.
1560. Gdy czuję się zaniepokojony lub przerażony, Liam jest zawsze przy mnie, aby mnie pocieszyć. - Niall
1561. 'Fajnie jest sprawić, że dziewczyna na twój widok mdleje.' -Zayn
1562. Niall ma jedne z najpiękniejszych oczu,jakie kiedykolwiek widziałem.Mógłbym w nie patrzeć cały dzień. -Louis
1563. Harry jest najbardziej drażliwym chłopakiem w zespole.
1564. 'Jeśli chcesz, żeby Zayn zakochał się w tobie, spraw, aby się śmiał, cały czas kiedy z tobą jest.' - Liam.
1565.  'Narysowałem kota, a Louis spytał się mnie dlaczego narysowałem żyrafę.' - Harry
1566. Reporter: jak ma na imię twoja dziewczyna? Niall: nie znam imion wszystkich moich Directioners.
1567. Mam cztery sutki. Myślę, że musiałem być bliźniakiem, ale ten drugi wyjechał i zostawił swoje sutki. - Harry
1568. "Dziewczyny są takie same na całym świecie, nie ? Wszystkie są piękne." - Liam
1569. Myślę, że mogę być bardzo lojalnym chłopakiem. Lubię też myśleć, że jestem romantyczny. - Harry
1570. Niall:Chciałbym wziąć moją dziewczynę na romantyczną randkę i śpiewać jej do ucha. Harry:I co dalej? Niall:Jesteś za młody by to wiedzieć.
1571. 'Ja i Louis jesteśmy jak stare małżeństwo. ' - Harry
1572. Staram się być fajny, ale nie jestem w tym zbyt dobry. - Liam
1573. ' Wybierz swoją ścieżkę ostrożnie, ponieważ przyszłość jest niepewna. Ale to sprawia, że życie jest ekscytujące, prawda? ' - Zayn
1574. Czujemy,że Niall potrzebuje trochę więcej ochrony od reszty z nas. -Zayn
1575. Harry powiedział, że mógłby pozować nago dla magazynu OK.!
1576.  Liam myślał że YOLO znaczy 'Yummy Oreos Love Origami
1577. 'Czas jest najcenniejszym darem, jaki możesz komuś dać, ponieważ jest częścią twoje życia i nigdy nie wróci.'- Zayn
1578. R: Jak bardzo kochasz fanów w skali od 1 do 10 .? Louis: 11 .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz