niedziela, 17 marca 2013

Fakty part 45

Dzisiaj jest dzień świętego Parryka :D Więc Niall jak to Irlandczyk będzie chodził na zielono etc. :D

Happy St. Patricks Day

Oraz moja mama ma urodziny i przyznam się zapomniałam kupić jej prezentu -.-"
Happy Birthday Mommy <3 

1604. Harry mógłby się umówić z kimś o 3 lata młodszym a jeśli nie byłoby to możliwe teraz, czekał by na nią.
1605. Harry lubi spędzać niedzielę na długim spaniu i wylegiwaniu się.
1606. "Gdy miałem 7 lat moi rodzice rozwiedli się. To był dość dziwny czas. Pamiętam, że dużo płakałem." - Harry.
1607. Harry lubi chodzić nago, nawet gdy ma towarzystwo.
1608. Harry powiedział, że kiedy był mały chciał, żeby jego życie wyglądało jak opera mydlana, którą oglądała jego mama.
1609. Louis: lubię wszystkich chłopaków z zespołu, ale Harry to mój ulubiony towarzysz
1610. wolę dziewczyny w moim wieku - Louis
1611. Louis mówi że jego mama zawsze będzie toczyła o niego bitwę.
1612. Będąc szczerym, nie sądzę że byłem cool gdy miałem jakieś 12 lat. - Louis
1613.Louis: Moja przyszła dziewczyna musi mówić tak samo dużo jak ja, a to jest trudne.
1614. Liam wstaje później niż wszyscy, bo nie ma żadnych włosów. - Harry
1615. Uwielbiam patrzeć kiedy Zayn śpi. Ma wtedy godną podziwu twarz. - Liam
1616. Kiedy Liam był młodszy, siostry wykorzystywały go w przebierankach i ubierały go jak dziewczynę
1617. Ojciec Liam'a kazał mu jeść warzywa za nim wyjechał w trasę
1618.Liam jest jednym z chłopców, który nie wie jak zawiązać sznurowadła
1619. Reporter: Co jest najlepsze, w byciu jednym z One Direction? Zayn: Codziennie robie to, co kocham.
1620. "Chcę żyć wiecznie dla naszych fanów. Nie chcę ich opuścić." - Zayn
1621. Jeśli Zayn denerwuje Liam'a, Liam jest na niego obrażony, dopóki Zayn w ramach kary go nie przytuli
1622. Zayn otrzymał wiele propozycji związanych z modelingiem, ale wszystkie odrzucał.
1623. Zayn wstawał zawsze godzinę wcześniej niż swoje siostry żeby ułożyć sobie włosy.
1624. Niall powiedział, że jego mama robi mu pranie, ponieważ jego mama mieszka w Londynie z partnerem a jego ojciec mieszka w Irlandii 
1625. "Był zszokowany! Nigdy wcześniej nie widziałem go tak przestraszonego" - Niall spytany o reakcję Harry'ego na przyjście striptizerki
1626. Niall uważa, że Take Me Home jest wyjątkowym albumem, bo mieli duży wkład w jego tworzenie
1627. Ulubioną aplikacją Nialla na iPhona jest 'Flick kick rugby'
1628. Niall powiedział, że nie może się oprzeć kobietom, które grają na gitarze.


4 komentarze:

  1. Heeej,bardzo mi się podoba twój blog :3 no dobra bez kłamstw...jest wy..ebiasty w kosmos!!!!! :DDDDD NOMINUJE CIĘ DO THE VERSITALE BLOGGER ;) więcej u mnie : www.0ne-direction.blogspot.com pod zakładką ,,Nominacje ;)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey :) heuehuheuehu dzięki wiem o tym pisałaś mi już to 92642389467389 razy dziękuje ;*
      Ty chyba mnie uwielbiasz nominować jaa już nie wiem jak odpowadać :P

      Usuń
  2. *o* zaczynam grać na gitarze bejbee za kilka lat już będę umiała i będziemy mogli się ożenić .. Harry czekaj na mnie ! jeszcze 7 lateq . to nie tak dużo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie dużo jeść, jestem śmieszna, gram na gitarze i śpiewam... NIALL JEST MÓJ!!!!

    OdpowiedzUsuń