środa, 31 października 2012

Little Things - 2 Days To Go

Już czekamy z niecierpliwością na premiere teledysku " Little Things ", która odbędzie się za 2 dni !

1D Halloween

Happy Halloween ! 

Chłopacy nagrali specjalny filmik na Halloween :D

USTREAM ONE DIRECTION

30.10.2012 odbył się ustream One Direction.
Jeżeli chcecie obejrzeć przewincie do 48:30 od wtedy się wszystko zaczyna.
Wcześniejsze minuty to są próby dźwiękowe itp.

USTREAM ONE DIRECTION

przepraszam, że w linku ale nie idzie dać filmiku z tej strony jeżeli się pojawi filmik gdzieś to od razu wstawie :)


Jeżeli komuś nie będzie działało to piszcie w komentarzu 

wtorek, 30 października 2012

Little Things - 3 Days To Go

Za 3 dni pojawi się teledysk do " Little Things"

Lista koncertowa

Chłopcy czy też 1DHQ pisali ostatnio, że mają wiadomość dla europejskich fanów, a mianowicie wyszła lista krajów gdzie chłopacy będą grali koncerty.

Niestety nie ma tu Polski :(

Nie ma Polski trudno wkońcu to nie oni decydują gdzie będą grali koncert .
Nie należy się poddawać i dalej waliczyć o to żeby tu przyjechali, napewno dużo do tego ma ile płyt kupi dany kraj.
Problem znów jest, że nie każdemu rodzice dadzą pieniądze na zakup płyty.
Najbardziej decydują organizatorzy w Polsce, którzy to mają wszystko gdzieś, że uszczęśliwią ponad 50 tysięcy Polish Directioners.


Jeszcze jeden wywiad dla Polski ?

Zobaczcie ten filmik od RMF Maxxx

poniedziałek, 29 października 2012

Little Things - 4 Days To Go

Za 4 dni pojawi się teledysk do " Little Things"

Little Things - tekst !

Little Things już jest ^___^
Teraz czas na tekst w całości wiem, że piosenka na VEVO jest z tekstem ale będziecie wiedzieć kto jaką zwrotke śpiewa :)


Zayn:
Your hand fits in mine, like it’s made just for me
But bear this in mind it was meant to be
And I’m joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me...

Liam:
I know you’ve never loved the crinkles by your eyes when you you smile
You’ve never loved your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I’ll love them endlessly

Zayn & Liam:
I won’t let these little things slip out of my mouth
But if I do
It’s you (Oh it’s you) they add up to
I’m in love with you, and all these little things

Louis:
You can’t go to bed without a cup of tea
And maybe that’s the reason you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

Harry:
I know you’ve never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you’re perfect to me...

Harry & Louis:
I won’t let these little things slip out of my mouth
But if it’s true, it’s you
It’s you they add up to
I’m in love with you and all these little things

Niall:
You’ll never love yourself half as much as I love you
You’ll never treat yourself right darling
But I want you to
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you oh

Harry:
I’ve just let these little things slip out of my mouth
Because it’s you, oh it’s you, it’s you they add up to
And I’m in love with you and all these little things

All:
  I won’t let these little things slip out of my mouth
But if it’s true, it’s you
It’s you they add up to
I’m in love with you and all your little things

Little Things !

Już jest Little Things !
Długo wyczekiwana piosenka już jest !


Dobra miałam na 8 więc postanowiłam o 7.30 włączyć radio bo miało być i nie było -.-
Spóźniłam się do szkoły ale nic nie mówie już,.
Ale dzięki Karolinie usłyszałam to w szkole :)

Ta piosenka jest niesamowita według mnie *____*
Wam się podoba? 
Co w ogóle myślicie o tej piosence ?

Jordan Jansen cover LWWY

Mam dla was piosenke Live While We're Young w wykonaniu Jordan'a Jansen'a


Kiedyś pisałam także o Jordan'ie i o jego wykonaniach innych piosenke One Direction


Jak wam się podoba piosenka w wykonaniu Jordan'a ?

sobota, 27 października 2012

One Direciton Postbox

Na oficjalnej stornie One Direction pojawiło się takie coś jak POSTBOX.
Jeżeli chcecie możecie napisać do chłopaków list, albo się o coś zapytać.
Oni na najlepsze pytania czy listy odpowiedzą i opublikują :D

Klikajcie na zdjęcie !

Przeniesie was do POSTBOX'A ;)
I będziecie mogli napisać list do One Direction .


Myślicie, że to wymyślili chłopcy jest dobrym pomysłem ?

Capital FM ( 26.10.2012 )

Chłopacy 26.10.2012 byli w Capital FM

piątek, 26 października 2012

Wszystkie nominacje

Mam dla was wszystkie nominacje chłopaków do jakiś nagród, trzeba tylko zagłosować 


1. BBC AMA 2012


2. PCA 2013 
[ People Choice Awards ]

FAVORITE MUSIC FAN FOLLOWING


3. MTV EMA 2012


Oczywiście głosowanie [2] jest lepsze ponieważ jest z zakładką ONE DIRECTION i nie trzeba szukać 

KLIK GŁOSOWANIE  [1]
KLIK GŁOSWOWANIE [2]


BEST NEW

BIGGEST FANS
WORLDWIDE ACT EUROPEAN NOMINEE


Najważniejsze nominacje ;)
Jeżeli macie jeszcze jakieś inne możecie w komentarzach podawać linki . 

Wywiad dla Key103

Chłopacy 23.10.2012 udzielili wywiad dla Key103 wywiad z nimi przeprowadzali Mike i Chelsea

czwartek, 25 października 2012

RMF MAXXX pytanie do One Direction

Polish directioners macie pytania do One Direction ?
Jest okazja !
RMF MAXXX w ten piątek [ 26.10.2012] jedzie do Londynu przeprowadzić wywiad z chłopakami !!
Chcecie zadać jakieś pytanie One Direction ? 
Macie Facebook'a ? 
Koniecznie wchodzicie na FACEBOOK'A RMF MAXXX i pod postem o One Direction piszecie swoje pytanie.
Nic trudnego a może jednak wybiorą twoje pytanie i zadadzą je One Direction ?!



Przepraszam, że tak późno to dodaje !! 
To wszystko wina szkoły wkońcu 2 technikum to nie przelewki już.
Ten post dziwnie troche brzmi O.o ale może was zachęci :P

Zadaliście pytanie? czy może jednak je jeszcze zadacie ?

Wywiad dla Halla FM (2)

Wywiad dla Halla FM
Chlopacy udzielają rad Lucy Spraggan tegorocznej uczestniczce X Factor'a


Wywiad dla Halla FM (1)

Chłopacy ostatnio udzielili wywiadu dla Halla FM
Mówią o sławie i o directioners



wtorek, 23 października 2012

Videoblog D.Skoczyk'a - WMYB

Informacja na sam początek :
Jak pamiętacie po prawej stronie były linki do danych postwów teraz jest BLOG ARCHIVE i tam znajdują sie wszystkie posty oraz, w których miesiącach zostały dodane.
Myśle, że to lepiej wygląda niż wcześniejsze linki :)
Oraz po prawej stronie pojawili się obserwatorzy, którzy znajdywali się na samym dole bloga.
Mam nadzieje, że to nie zaburzy pracy bloga ;)
Renia ^_____^

_________________________________________________________________

Damian Skoczyk opublikował ostatnio swój viedoblog, na którym wykonuje różne zadania i takie tam inne.
Jego zadaniem było zaśpiewanie jakiegoś cover'u tak by powalił ludzi.
Przekonajcie się sami :

Zaśpiewał What Makes You Beautiful - One Direction


Jak wam się podoba wersja wykonana przez Damiana ?
Powalił was tym cover'em ?

Polski wywiad z Zayn'em

Portal internetowy onet.pl postanowił przeprowadzić wywiad dla Polski z Zayn'em .
ONET

Dla fanów jesteśmy jak Spider Man

Rozmowa z One Direction



W rozmowie z Onetem Zayn Malik cieszy się, że fani traktują go jak Spider-Mana. I zupełnie tak jak Człowiek-Pająk, jego zespół zapuścił sieć na tysiące młodocianych słuchaczek, po czym zasłużenie wpełzł na szczyty popularności. Nastoletnie serca nie przestały jeszcze żywiej bić po emocjach, jakie zafundował im debiut One Direction, "Up All Night", a brytyjsko-irlandzki boysband przygotował nową płytę. Czy powtórzy sukces swojego poprzednika? Zayn Malik przekonany jest, że tak. A poza tym pozdrawia polskich fanów, przyznaje, że nie zna The Clash i nie boi się dorastania.


Reporter : Sukces debiutu nie namieszał wam w głowach?

Zayn : Nie (śmiech). Zdajemy sobie sprawę z tego, że "Up All Night" sprzedawało się znakomicie, ale stąpamy twardo po ziemi. Czuliśmy jednak pewną presję, aby nowy album był jeszcze lepszy, dlatego staraliśmy się nagrać ciekawsze, bardziej osobiste piosenki i generalnie bardziej angażować się w komponowanie.

Reporter : I jak szła praca? Czuliście się pewniej w studiu?

 Zayn : Jasne! Nagrywając "Up All Night" byliśmy zupełnie zieloni. Nigdy wcześniej żaden z nas nie był w studiu nagrań, a tu praktycznie bez przygotowań zostaliśmy od razu rzuceni na głęboką wodę. To było całkiem nowe doświadczenie, ale dzięki niemu wiele się nauczyliśmy. Z "Take Me Home" poszło więc nam o wiele lepiej.

Reporter : Mieliście sprecyzowaną wizję płyty czy ta wyłoniła się dopiero w trakcie nagrań?

 Zayn : Podjęliśmy wcześniej wspólną decyzję, aby strona tekstowa była mocniej związana z naszymi własnymi przeżyciami. Nowe piosenki są więc znacznie bardziej osobiste. Ponadto chcieliśmy mieć też większy wpływ na muzykę i nie dopuścić do sytuacji, że utwory zabrzmią dokładnie tak jak produkcje ludzi, którzy je dla nas napisali. Musieliśmy odcisnąć swój ślad w muzyce, by móc powiedzieć, że jest naprawdę szczera i pochodzi od nas samych. Mamy to szczęście, że ludzie tacy jak Rami (Rami Yacoub, jeden z producentów - przyp. red.), a więc autor "What Made You Beautiful", "One Thing" i kilku innych naszych przebojów są profesjonalistami w każdym calu. Pomogli nam więc osiągnąć upragniony sound.

Reporter : Staraliście się trzymać formuły, jaka sprawdziła się na pierwszej płycie czy może jednak nagrać krążek bardziej urozmaicony?

 Zayn : Trzymaliśmy się formuły, jednocześnie zmierzając w kierunku mocniejszego brzmienia i lepszych kompozycji. Nieco inna jest także produkcja. Myślę, że każdy zauważy różnice.

Reporter : Ty podobno jesteś największym fanem rapu i R&B w zespole?

 Zayn : To prawda.

Reporter : "Take Me Home" zaspokaja twoje zainteresowania?

 Zayn : Pewne elementy R&B być może przewijają się we fragmentach płyty, ale tylko za sprawą mojego wokalu. Po prostu tak śpiewam i już. Generalnie "Take Me Home" to album po prostu w stylu One Direction. Nie ma na nim zbyt wiele czarnych brzmień.

Reporter : Do internetu zdążył już wyciec wideoklip do "Live While We’re Young".

 Zayn : Trochę nas to zirytowało, ale co możemy zrobić? Takie rzeczy się zdarzają. Musieliśmy przyspieszyć bieg wydarzeń i zaprezentować singiel i oficjalny wideoklip nieco wcześniej, niż to było planowane. Jestem pewien, że fani są zadowoleni. Nie ma tragedii, ale pewien niesmak pozostał. Mówi się trudno.

Reporter : Nie da się ukryć, że "Live While We’re Young" podejrzanie przypomina "Should I Stay or Should I Go" The Clash. To świadome nawiązanie?

 Zayn : Szczerze mówiąc nie wiem, bo nigdy nie słyszałem żadnej piosenki The Clash.

Reporter : Żartujesz!

 Zayn : Mówię serio, choć wiem, że dla niektórych zabrzmi to jak przyznanie się do zbrodni. Nie znam The Clash, wiem tylko, że przewodni riff gitarowy "Live While We’re Young" kojarzy się ludziom z jednym z ich kawałków. Myślę jednak, że nie jest to żadna zrzynka. Na całym świecie powstało pewnie z milion podobnych riffów. Tak to już jest.

Reporter : Oniemiałem na widok rozpiski waszej przyszłorocznej trasy. Jak się przygotowujecie do takiej masy koncertów?

 Zayn : Ja już obiecałem sobie, że na tym tournee będę się dobrze prowadził. Muszę dbać o swój głos i nie krzyczeć zbyt wiele. Postaramy się też nie zarywać już więcej nocek. Ostre imprezy odpadają, bo źle odbijają się na wokalach, a musimy być w formie przez wiele dni.

Reporter : Czy to znaczy, że na poprzedniej trasie wciągnął was wir rock’n’rollowego życia?

 Zayn : Może niekoniecznie żyliśmy rock’n’rollowo, ale na pewno było sporo zabawy. Z pobytu w niektórych miejscach zapamiętałem tylko brak snu i problemy z gardłem. Teraz obiecuję, że będziemy grzeczniejsi (śmiech).

Reporter : Trasa wiedzie przez Wyspy Brytyjskie, Amerykę i Oceanię. Nigdzie indziej już nie wystąpicie?
 Zayn : Nie no, bardzo chcemy pojawić się także w Europie. Nie wiemy jeszcze kiedy, ale z pewnością do tego dojdzie.

Reporter : Często dostajecie maile od polskich fanów?

 Zayn : Bardzo często. W ogóle muszę w tym miejscu złożyć ogromne podziękowania wszystkim fanom i ludziom, którzy wsparli nas, kupując "Up All Night". To dzięki nim zaszliśmy tak daleko. Bez fanów sukces One Direction nie byłby możliwy.

Reporter : Niektórzy fani piszą nawet o was opowiadania. Jak się czujesz w roli takiego bohatera fikcyjnych opowiastek?

 Zayn : To szalone i bardzo schlebiające, że ktoś poświęca swój czas pisaniu opowiadań o nas. Osobiście jestem wielkim fanem komiksów i fakt, że ktoś traktuje mnie tak jak ja traktuję Spider Mana jest wprost niesamowity.

Reporter : Nie myślałeś nigdy, że może słuchacze stracą zainteresowanie zespołem w momencie, gdy zaczniecie dorastać?

 Zayn : Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Liczę, że nasi odbiorcy będą dojrzewać wraz z zespołem, chociaż... Kto wie? Nie odpowiem ci na to pytanie, dopóki się nie przekonam. Zdaję sobie sprawę z tego, że wielu zwraca na nas uwagę, bo jesteśmy młodzi. Fani One Direction to młodzież w mniej więcej tym samym wieku, co my, dlatego trzymam kciuki, że wszyscy wspólnie będziemy dorastać razem z naszą muzyką.

Autor: Rafał Skrzeczka
Źródło: Onet

Tekst skopiowany z onet.pl 
Za wszelkie błedy nie odpowiadam bo wiem, że tam są 

poniedziałek, 22 października 2012

The Late Show

Chłopacy 12.10.2012 byli w programie telewizyjnym The Late Show



Charytatywny mecz

Dzisiaj o 19.30 [ czasu polskiego ] odbędzie się charytatywny mecz, w którym będzie grał Louis i prawdopodobnie Liam.

Mecz raczej nigdzie nie będzie puszczony.

Kibicować prawdopodobnie będą Niall, Harry, Zayn , Baby Lux i jej mama Lou , mama i siostry Louis'a, Stan [ przyjaciel Louis'a ], Josh, Paul i nie wiadomo kto jeszcze z ich znajomych tam będzie.







Our Story So Far

Karen Koster przeprowadziła wywiad z One Direction.
Na temat jak bardzo zmieniło się ich życie od kiedy są w zespole.



Jeżeli filmik nie zadziała, proszę oficjalną strone tego programu

niedziela, 21 października 2012

Matt Cardle WMYB

Uczestnik X Factor, który zajął pierwsze miejsce czyli Matt Cardle wykonał cover piosenki " What Makes You Beautiful "


Jak wam się podoba wykonanie Matt'a ?

La Boîte à Questions

Chłopacy będąc odpowiadali na pytania "La Boîte à Questions "

Veuillez installer Flash Player pour lire la vidéo

Pamiętacie chłopaków rok temu ?
Veuillez installer Flash Player pour lire la vidéo

Jak oni się zmienili O.o oczywiście na lepsze :D

LWWY w polskiej reklamie

Mam dla was reklamę Mam Talent gdzie w tle leci " Live While We're Young "


Oglądaliście tą reklame w telewizji ?

sobota, 20 października 2012

Louis o meczu

Louis o poniedziałkowym charytatywnym meczu

Fakty part 34

Mam dla was kolejne fakty :D
Dodatkowo fragment imagine'a jeżeli będziecie chcieli czytać to poczytacie :D


1124. Simon Cowell przesłuchał Take Me Home i mówi że jest fantastyczna.
1125.Harry mówi że piosenki z Take Me Home są lepsze od tych z Up All Night.
1126.Louis powiedział: Nie lubię Larry'ego przez plotki i brak szacunku do mojej dziewczyny.
1127.Niall chce dziewczynę która będzie jadła tyle co on.
1128.Zayn'a ulubiony album piosenkarza Chris'a Brown'a to FAME.
1129. Liam sądzi że ma duże usta.
1130.Piosenka " Live While We're Young " miała więcej wyświetleń w ciągu 24 godzin niż jaki kolwiek inny filmik w historii
1131.Harry zapłacił 5000 funtów za wyprawę jego mamy do Afryki.
1132.Louis fantazjuje o Natalie Portman.
1133.Niall ma łaskotki pod pachami
1334.Ulubionym fastfood'em Zayn'a jest McDonalds
1335.Liam lubi uśmiechnięte dziewczyny
1336.Wkrótce chłopcy rozpoczną specjalną dietę.
1337.Harry lubi nosić spodnie z nisko opuszczonym krokiem.
1338.Eleanor raz zamknęła Louis'a w toalecie. 
1339.Niall jest bardzo giętki. 
1340.Zayn boi się klaunów.
1341.Liam woli prysznic od kąpieli w wannie.


Teraz czas na fragment imagine'a :) 

Kilka tygodni temu wyprowadziłaś się od rodziców, znalazłaś pracę, zaczęłaś żyć własnym życiem. Tego dnia, kuzynka podrzuciła Ci swoją córeczkę do opieki. Zgodziłaś się z nią zostać ponieważ kochasz ją jak nikogo na świecie.
 Wzięłaś koc, zabawki, napoje i jakieś słodycze i
>> czytaj dalej ... << 


piątek, 19 października 2012

Ed Sheeran - SB.TV

Ed Sheeran udzielił wywiadu dla SB.TV gdzie między innymi powiedział, że to właśnie on napisał piosenkę " Little Things " , która znajdzie się na albumie Take Me Home


Real Radio

Zobaczcie co chłopacy robili w Real Radio :)

THE HITS RADIO 16.10.2012

" Little Things " zostanie poraz pierwszy puszczone w radio 29 października





Chłopacy w czasie audycji w The Hits Radio zaspiewali kawałek piosenki " Live While We're Young " akustycznie


czwartek, 18 października 2012

Matty B. LWWY

Matty B. wykonał cover piosenki Live While We're Young.
Kiedyś pisałam o nim i jego cover'ach " What Makes You Beautiful " oraz " One Thing "

Jeżeli chcecie posłuchać wcześniejszych cover'ów





Jak wam się podoba wykonanie przez Matty'ego ?

Megan Nicole LWWY

Megan Nicole na swoją oficjalną strone na YouTube dodała cover Live While We're Young


Jak wam się podoba jej wykonanie ?

środa, 17 października 2012

Wywiad w Le Grand Journal

Chłopacy jak byli we Francji udzielili wywiadu w Le Grand Journal Veuillez installer Flash Player pour lire la vidéo
Jest to po francusku ! ale można uszłyszeć jak chłopacy mówią po angielsku :D
Niestety nie umiem francuskiego więc nie przetłumacze ale jeżeli ktoś potrafi to może przetłumaczyć 
Jest ktoś chętny kto umie francuski ?

Wywiad dla Free Radio

Adam Wilbourn przeprowadził wywiad z One Direction  dla Free Radio

niedziela, 14 października 2012

ONE DIRECTION SUPERNOTE

Chłopaki za kulisami gali BBC Radio 1's Teen Awards wykonali zadanie :

Zobaczcie sami :

Co robili chłopacy robili na BBC Teen Awards

Mam dla was filmiki z tego co działo się za kulisami BBC Teen Awards

Mam dla was wywiad przed galą BBC Teen Awards


Co robili w toalecie ?
Wywiad prosto z toalety ;)

czwartek, 11 października 2012

BBC Teen Awards 2012 - zdjęcia

Ostatnio opublikowałam post z filmikami z Gali BBC Teen Awards teraz czas na zdjęcia
POST Z FILMIKAMI




Głosowanie w MTV EMA

Chłopaki proszą o głosowanie na nich w MTV EMA


Nominowani są w kategoriach
Best New
Biggest Fans
Best UK+ Ireland Act


Przetłumaczony tekst z The Sunday Times

Strona onet.pl postanowiła opublikować tłumaczenie z magazynu The Sunday Times
Jeżeli nie chcecie wchodzić na link możecie przeczytać u mnie na blogu


One Direction: słynna piątka

Ich marzeniem jest stać się Garym Barlowem albo Take That – ale bez epizodu prochów i obżarstwa. A który z nich to Robbie? – Nie ma żadnego Robbiego – odpowiada Harry Styles zdecydowanie. Nie mogłoby go być. Siła One Direction leży w całkowitym braku indywidualnych talentów. W fakcie, że składa się on z pięciu miłych i przeciętnych chłopaków, którzy w jakiś przerażający sposób dają razem więcej niż suma ich wszystkich z osobna.

Plan był taki: Juergen Teller robi zdjęcia, a kiedy akurat ich nie pstryka, ja w przerwach przeprowadzam wywiad z członkami One Direction – tym ładnym, tym wytatuowanym, tym trzecim, tym czwartym i tym z przerażającą rudą czupryną. Tylko że Teller skończył fotografować w trzy minuty, zostawiając mi dwie bite godziny czasu, rozciągające się złowieszczo jak pustynia.

O co można zapytać najsłynniejszy boysband świata? Dziewczyny siedzące na chodniku przed studiem zasugerowały, że powinnam zapytać Nialla o Demi Lovato, ponieważ "ona mu się podoba i podoba mu się też Brooke Vincent", albo o restaurację Nando, bo kiedyś na scenie podał swój ulubiony jadłospis. Zayna mogę zapytać o tatuaże – "robi sobie rękaw" – ale mam uważać na Louisa, bo "jest zabawny i wredny". A co z Harrym i Caroline Flack? Twarze moich rozmówczyń zmieniają kolor na purpurowy. – Żenada! – wykrzykuje jedna. – Lubimy wszystkie ich dziewczyny – dołącza druga – poza nią!


Biedna Flack – najbardziej znienawidzona 33-latka w świecie popu, odkąd "ukradła" najgorętszego chłopaka w zespole, Harry’ego. Harry Styles jest łagodną, chłopięcą wersją Lolitki, z twarzą w kształcie serca, ustami Kupidyna i burzą zaczesanych na bok włosów. Rozstał się z Flack w styczniu, ale "jesteśmy przyjaciółmi, ciągle pozostajemy w kontakcie – miauczy. – Za każdym razem kiedy się spotykamy, zaczynamy się kłócić, ale dobrze się dogadujemy".

Harry ma pociąg do wiekowych kobiet – ostatnio widziano go z Alexą, Pixie i modelką Carą Delevigne. – Jestem 18-letnim chłopakiem, nie chodzi o to, że kocham starsze kobiety, tylko kocham kobiety w ogóle – wyjaśnił. Ale i tak stało się o tym głośno w światku żelu do włosów, dłubania w nosie i obcisłych spodni, jakim jest One Direction. Do innych obsesji chłopaków zaliczają się Topman, PlayStation, David Beckham, żelki Haribo i Katy Perry, najbardziej pociągająca kobieta we wszechświecie zdaniem Nialla.

Jedyną łyżką dziegciu w tej beczce miodu jest szalona tęsknota za domem – ponieważ dorastali w Wolverhampton, Cheshire i Bradford, skąd w wieku 17 lat wyrwały ich złowrogie acz dochodowe macki programu "X Factor" i złożyły w ofierze na ołtarzu swojego guru – Simona Cowella. Dziś chłopcy mieszkają w obszernych i sterylnych mieszkaniach w Londynie. Mają opiekuna o imieniu Tom, ochroniarza o imieniu Andy, stylistkę o imieniu Caroline ("która robiła Blue i Chrisa Browna"), piarowca i menadżera.

Jedyne, nad czym mają jeszcze kontrolę, to włosy i podwijanie rękawów. Wszystkie kluczowe decyzje "w 100 proc. zależą od nas", przytakuje Louis. Siedzi przy stole, kiedy Teller fotografuje innych. Za nim stoi półnagi Niall. W każdej chwili przynajmniej jeden z nich jest półnagi. Zupełnie jakby ubrania ich nienawidziły. Wywiad przeprowadzam z nimi pojedynczo, chwytając każdego za ramię i krzycząc "usiądź!", jakbym mówiła do szczeniaków, podczas gdy oni wiercą się na krześle i mówią, że "to takie oficjalne". Na górze przymierzają kolejne marynarki i jeansy rurki, plotkują o Perry i zastanawiają się, która bluzka bardziej pasuje do Harry’ego, a która do Liama – chociaż wszystkie one są dokładnie takie same. Zupełnie jak oni. Potem pędzą po te same słodycze – codziennie o godzinie 17 piarowiec przynosi im dwie torebki żelków Haribo – cały czas przewijając się przez salę i zostawiając mi fragmenty informacji, zupełnie jak psu chrupki.

(…) Czuję się dziwnie. Myli mi się który jest który i pytam ich nie o te dziewczyny, co powinnam. Nawet teraz nie mogę zagwarantować, że dopasowałam cytaty do właściwych chłopaków, ale Liam z całą pewnością jest tym zagniewanym, który płakał na filmie Katy Perry "Part of Me" i martwi się, że będą w niego czymś rzucać, bo to niedawno przytrafiło się Cher Lloyd na festiwalu. Nialla przeraża sushi i jest "zbyt młody" na dziewczynę – chociaż za stary na swoją fryzurę, którą nosi odkąd skończył 12 lat, więc "już z niej wyrasta". Wygląda na to, że dziewczyny go peszą – "Nie chcę dziewczyny, jeszcze nie teraz". Jak mówi, jego idealna randka odbyłaby się w parku rozrywki, ponieważ nie trzeba wtedy rozmawiać. – Jak idzie się na kolację, to jest niezręcznie, a jak do kina to banał, więc park rozrywki to dobra metoda, żeby nie było niezręcznie – wyjaśnia. A który z nich podrywa najwięcej dziewczyn? – Nigdy nie uprzedmiotowialibyśmy kobiet – zapewnia mnie z powagą. Wyjaśniam, że w pytaniu nie chodziło mi o uprzedmiotawianie, tylko o to, który najbardziej się podoba. Chwila namysłu. – Harry dobrze sobie radzi, prawda?

Harry to flirciarz. Flirtuje patrząc rozmówcy w oczy i lekko zaciskając usta jak niemowlę. To prawdę mówiąc lekko odpychające. Flirtuje podświadomie. – Czasami robię to nawet wtedy, gdy nie zamierzam – wyznaje. – Widać taki już jestem.

Louis to pod tym względem jego przeciwieństwo. Jest niespokojny i martwi się upływem czasu. – Nie podoba mi się, że za jakiś czas przestaną nazywać mnie dzieciakiem, ale człowiek zawsze może zachowywać się młodo. Ja chyba zawsze będę niedojrzały, więc to nie szkodzi.

A który z nich jest najgłupszy? Louis zapewnia, że nie jest tępy, ale sądził, że może olać pierwszy rok liceum i oblał. Liam mówi, że kiedyś zapytano go o Syrię, ale nie wiedział że trwa tam wojna domowa i wypalił: "Ja bym tam urządził imprezę", ponieważ "czasami najlepszym lekarstwem jest urządzić imprezę, ale nie chciałem żeby to tak zabrzmiało". Harry uważa, że to on może być najgłupszy z zespołu. – Chyba wszyscy jesteśmy trochę głupi – podsumowuje – ale dzięki temu jesteśmy tym, czym jesteśmy. Koniec końców jesteśmy tylko piątką idiotów na wyspie.

Ich marzeniem jest stać się Garym Barlowem albo Take That – ale bez epizodu prochów i obżarstwa. A który z nich to Robbie? – Nie ma żadnego Robbiego – odpowiada Harry zdecydowanie. Nie mogłoby go być. Siła zespołu leży w całkowitym braku indywidualnych talentów. W fakcie, że składa się on z pięciu miłych i przeciętnych chłopaków, którzy w jakiś przerażający sposób dają razem więcej niż suma ich wszystkich z osobna – fenomen ten musi zachwycać Simona Cowella, który od dawna w swoim tajnym laboratorium starał się odkryć formułę alchemiczną na stworzenie szmiry, którą podbije Amerykę.

Na początku tego roku ich album trafił na pierwsze miejsce list przebojów i natychmiast osaczyły ich tam stada fanek, chcących zedrzeć z nich ubrania. Co według Nialla i Liama jest "przerażające", a według Harry’ego "wcale nie takie złe". Liam mówi, że amerykańskie fanki są inne, ponieważ gonią za nimi nie zważając na nic – "jak 30 dziewczyn biegnących przez ulicę w Los Angeles". Chyba martwi go perspektywa wypadków samochodowych. To on uchodzi za najrozsądniejszego z całej piątki, a kiedy pytam go, ile dokładnie jest teraz wart, patrzy na mnie poważnie i odpowiada: – Chyba powinienem się tego dowiedzieć.

Dziewczyny przed studiem uważają, że każdy członek One Direction jest wart 1,5 mln funtów – czyli tyle samo co jeden ząb Simona Cowella. Czasami chłopaki pracują dwa tygodnie bez przerwy, a potem jadą do domu. Harry i Liam idą wtedy na zakupy, a Zayn robić sobie tatuaż. Ma właśnie nowy, wyglądający jak tampon, a może to bakteria? "Mikrofon", wyjaśnia. Wygląda przy tym jak niesamowicie przystojny 12-latek. Jest niezwykle czarujący. Śmieszy go zamiłowanie Harry’ego do wiekowych kobiet i jego metoda uwodzenia, którą "tak dobrze realizuje".

Nagle wywiad dobiega końca, chłopców zabiera i pakuje do busa opiekun. Zanim to nastąpi doznaję chwilowego zaćmienia umysłu i błagam o wspólną fotografię, a Teller wydębia autografy od każdego z osobna i bilety na najbliższy koncert.

Jest to skopiowany tekst ze strony onet.pl i jest to prawdopodobnie przetłumaczony tekst z The Sunday Times.
Proszę nie obwiniać mnie za to jak autorka tego tekstu wyrażała się o chłopakach!

wtorek, 9 października 2012

Stary wywiad dla Classic Hits

Wywiad był przeprowadzany w kwietniu z Liam'em i Zayn'em dla Classic Hits.
Dopiero teraz odnalazłam ten filmik O.o Chyba, że już kiedyś opublikowałam na blogu.
Ale z tego wywiadu Zayn ma avatar na twitter'ze ;)


Nowy Avatar Zayn'a



Live While We're Young ( Behind The Scenes )

Kanał VEVO One Direction dodało kulisy kręcenia Live While We're Young ( Behind The Scenes )

Zobaczcie sami :

poniedziałek, 8 października 2012

DayBreak

Chłopacy 5.10.2012 odwiedzili DayBreak i udzielili wywiadu 

Teen Awards - filmiki

7.10.2012 odbyła się gala BBC Radio1's Teen Awards.
One Direction byli nominowani w 3 kategoriach oczywiście we wszystkich wygrali :)

 Best British Album


Best British Single

Best British Music Act

Chłopcy wystąpili na gali z pięcioma piosenkami 

1. Live While We're Young 


2. One Thing

3.Up All Night

4.Moments


5.What Makes You Beautiful

niedziela, 7 października 2012

Happy B-day Uncle Simon

Dzisiaj swoje urodziny Simon Cowell czyli bardziej znany dla directioners jako Uncle Simon.

Happy Birthday Uncle Simon  ; *
Dziękujemy za połączenie chłopaków w jeden zespół i stworzenie One Direction.
Bardzo dziękujemy!




Oświadczyny przy One Thing

Brad postanowił oświadczyć sie Emily urządził więc mini flashmob oraz wielkie oświadczyny z piosenką One Thing.


Chciałybyście takie oświadczyny ?

Union J cover'y piosenek

Triple J czyli właściwie już Union J jest to zespół, który występuje w tegorocznej edycji x-Factor'a.
Mam dla was cover'y piosenek
" More Than This" oraz " What Makes You Beautiful "


Podoba wam się ?

Przepraszam jeżeli coś o nich źle napisałam ale poprostu pierwszy raz słysze o nich.

BBC Radio1's Teen Awards

Chłopcy dzisiaj  wystapią na Teen Awards.
Gala zaczyna się  o godzinie 14 [ czasu polskiego ]
Piosenki, które zaśpiewają to :
- What Makes U Beautifull,
- Up All Night,
- One Thing,
- Moments,
 - Live While We're Young

Można posłuchać tu :

Prawdopodobnie na tym twitcam'ie u kogoś można obejrzeć tą gale 

czwartek, 4 października 2012

Lalki One Direction

Kiedyś pisałam post na temat lalek One Direction, a więc mam dla was strone, na której można kupić lalki [ cena w dolarach $ ].
Można kupić zarówno jak najnowsze lalki i jak te stare .


Stare lalki :





Nowe lalki :













Lista piosenek na "Take Me Home"

Mam dla was liste piosenek na albumie " Take Me Home "