wtorek, 23 października 2012

Videoblog D.Skoczyk'a - WMYB

Informacja na sam początek :
Jak pamiętacie po prawej stronie były linki do danych postwów teraz jest BLOG ARCHIVE i tam znajdują sie wszystkie posty oraz, w których miesiącach zostały dodane.
Myśle, że to lepiej wygląda niż wcześniejsze linki :)
Oraz po prawej stronie pojawili się obserwatorzy, którzy znajdywali się na samym dole bloga.
Mam nadzieje, że to nie zaburzy pracy bloga ;)
Renia ^_____^

_________________________________________________________________

Damian Skoczyk opublikował ostatnio swój viedoblog, na którym wykonuje różne zadania i takie tam inne.
Jego zadaniem było zaśpiewanie jakiegoś cover'u tak by powalił ludzi.
Przekonajcie się sami :

Zaśpiewał What Makes You Beautiful - One Direction


Jak wam się podoba wersja wykonana przez Damiana ?
Powalił was tym cover'em ?

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten cover :D U mnie jest on na 2 miejscu jeśli chodzi o tę piosenkę xD Zapraszam do mnie: http://najlatwiej-jest-nienawidzic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny cower ,bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że Ci się podoba.
      Damian napewno też by się ucieszył :D

      Usuń