wtorek, 26 marca 2013

Informacje + nominacja The Versitale Blogger

Takie, krótkie informacje ode mnie ;)

  • Jeżeli chodzi o fakty dodam je w tym tygodniu jeszcze postaram się przed Wielkanocą 
  • Jeżeli chodzi o moje rysunki to namaluje je jak będe miała tylko odrobinkę czasu bo w chwili obecnej ciągle maluje prace do szkoły i nie mam kompletnie czasu na malowanie z przyjemności a nie zmuszone malowanie przez szkołe 
  • Jeżeli chodzi o filmiki czy zdjęcia z koncertów także postaram się je nadrobić przed Wielkanocą 
  • Jeżeli chodzi o wszystko co się działo z chłopakami postaram wszystko znaleźć co robili w ostatnim czasie i także dodam 
  • Pojawiła się na górze nowa storna / zakładka zwał jak zwał gdzie pisze Twitter tam możecie znaleźć oficjalne strony One Direction oraz twitter'y chłopaków, ich rodziny, znajomych etc

Chłopacy jak narazie mają wolne więc nie będzie dużo informacji o nich a ja może zdąrze je nadrobić przed tymi co przyjdą znowu i oczywiście postaram się poprawić trochę jakoś z prowadzeniem bloga.


Pytania Koncertowe

Jeżeli, ktoś z was jedzie na koncert One Direction gdziekolwiek on będzie możecie zadawać pytania!
Może to właśnie twoje pytanie pojawi się na Twitter Questions.
Jedziesz na koncert? 
Jeżeli tak to klikaj -> Twitter Questions <- i zadawaj pytanie chłopaką być może twoje pytania zobaczysz na ekranie podczas koncertu :D




_________________________________

Zostałam nominowana do The Versitale Blogger przez www.0ne-direction.blogspot.com oczywiście bardzo jej dziękuje za to :)

1. Jakiej muzyki słuchasz??
Różnej nie ograniczam muzyki do gatunku 
2. Ulubiona potrawa??
"Śląski Obiad"  tak jestem dziwna ale dobre jest *__*
3. Hobby...?
Rysowanie, Gotowanie 
4.Talizman??
Raczej nie mam
5. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia??
Sobota
6.Masz do spełnienia tylko 1 marzenie. Co wybierasz?
Nie mam pojęcia, które bym wybrała marzenie
7. Kratka vs. Paski? Uzasadnij.
Paski, ponieważ nie wiem czemu lubie paski O.o
8. Koty vs Psy? Proszę o uzasadnienie ;)
Psy, ponieważ nie kleją się do Ciebie tak jak koty ciągle przy twoich nogach się kręca -.-"
9.Ulubiona książka to..?
Nie czytam zabardzo książek ale książka, która kiedyś mi się spodobała i mogłabym ją czytać na okrągło to "Mały Książe" może nie jest gruba ale ma w sobie ten przekaz jakiś
10. Twoja najukochańsza piosenka?
Irresistible - One Direction
11. Ile masz lat?
W grudniu skończe 18 lat O.o nie mogę w to uwierzyć ale cóż 


Czas na moje pytania

Nie chce nominować blogów, ponieważ one ciągle mają jakieś nominacje a taki czytelnik bloga tylko to czyta więc każdy kto będzie chciał odpowiedzieć na moje pytania to proszę bardzo można odpowiadać w komentarzach :)

1. Dlaczego lubisz swoich idoli?
2. Jaki masz charakter?
3. Jaki rodzaj muzyki słuchasz?
4. Ile masz lat?
5. Z jakiego wojewódźtwa jesteś?
6. Twój ulubiony kolor?
7. Jeżeli byś miała wybrać między biletami na koncerty One Direction a [twój inny idol/idolka/zespół], który jest tego samego dnia o tej samej godzinie, to którybyś wybrała?
8. Słonecznik vs. Chipsy?
9. Twoja ulubiona piosenka?
10. Twój ulubiony artysta oprócz One Direction?
11. Kawa vs. Herbata?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz