środa, 21 marca 2012

One Direction Become The First British Group In History

Chłopacy jako pierwsza brytyjska grupa w historii, która zadebiutowała na pierwsze miejsce w USA


Podziękowania od chłopaków dla fanów z USA

The boys made history today as their debut album UP ALL NIGHT entered the US Billboard 200 chart at #1 with over 176,000 copies sold. This makes chart history as the first British group ever to debut at #1 in the US with their debut album release. UP ALL NIGHT went straight to No.1 on the digital chart within minutes of its official release last Tuesday.

Tłumaczenie: 
Dzisiaj pierwszy raz w historii debiutancki album chłopaków „ Up All Night „ wszedł na 200 liste US Billboard na pierwszym miejscu, ma ponad 176.000 sprzedanych egzemplarzy. To czyni,że tą liste pierwszy raz w historii brytyjskiej grupy poraz pierwszy sprzedany debiutancki album „ Up All Night” dostał pierwsze miejsce w USA na cyfrowym wykresie w ciągu kilku minut od oficjalnej premiery w ostatni wtorek.


“We simply cannot believe that we are No.1 in America! It’s beyond a dream come true for us. We want to thank each and every one of our fans in the US who bought our album and we would also like to thank the American public for being so supportive of us.” - Harry x

Tłumaczenie:
"Poprostu nie mogę uwierzyć, że jesteśmy numerem 1 w Ameryce ! To jest poza naszymi spełnionymi marzeniami. Chcemy podziękować wszystkim i każdego naszego fana z USA, którzy kupili naszą płyte i chcemy podziękować amerykańskiej opini publicznej za to jak nas wspierają" - Harry x



“We just found out that we are No.1 in America and as you can imagine, we are over the moon! When we got put together as a group, we couldn’t imagine ourselves coming to America, let alone releasing our album here, so for us to be sitting at the top of the US album charts is unbelievable. We are so grateful to everyone who has supported us in the US.” - Niall x

Tłumaczenie:
" Właśnie dowiedziałem się, że jesteśmy numerem jeden w Ameryce i wyobraź sobie, że jesteśmy w siódmym niebie! Kiedy dotarliśmy jako grupa tak daleko, nie mogliśmy uwierzyć, że przyjedziemy do Ameryki, nie mówiąc już o wydaniu tutaj naszego albumu, i nie mogliśmy uwierzyć, że nasz album jest na szczycie amerykańskich list przebojów, Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim, którzy wspierali nas w Stanach Zjednoczonych"  - Niall x



They couldn’t have done it without their 1D Family, thank you.


Tłumaczenie:
Nie mogli by tego zrobić bez swojej rodziny 1D, dziękuje.


Mój Komentarz :
Wiec tak gratuluje chłopaką ^^
Amerykańscy fani jednak umią się dogadać im też gratuluje.
Wkońcu jesteśmy jedną wielką rodziną DIRECTIONER !!
Może i kiedyś Polska pokaże na co ją stać :)


[ PS. starałam się przetłumaczyć tak jak ja to zrozumiałam a nie słowo w słowo bo to w ogóle sensu nie miało jak tłumaczyłam słowo w słowo ;) bynajmiej sie starałam ale troche nie wyszło ale dlatego dodałam też angielskie jak by ktoś umiał lepiej angielski ode mnie, ale uszanujcie to, że się starałam żeby to jakoś dla was przetłumaczyć! Wiem, że jak naciśniecie na tłumacza na boku to wam inaczej przetłumaczy bo właśnie to sprawdziłam]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz