sobota, 10 marca 2012

Fakty part 12


Dzisiejsze Fakty o chłopakach :D

10 marzec 2012 

331. Fanka: "Kocham twoje włosy" Liam: "Dziękuję, moja samoocena podskoczyła" .

332. Reporter: Czy zgłaszasz się do ugotowania czegoś? Niall: Zgłaszam się na ochotnika do jedzenia. 

333.  Jaki jest twój ulubiony miesiąc w roku? Louis: To grudzień. Przepraszam, jeśli obraziłem którykolwiek z pozostałych miesięcy. 

334. Nie możesz sobie o czymś marzyć, jeśli nie umiesz siąść i wyobraźić sobie , że możesz to zrobić - Harry.

335. Zayn gdy był mały, myślał, że numer telefonu to cena jaką trzeba zapłacić za jego używanie.

336. Chłopcy chcieliby zorganizować wielką imprezę nad basenem, dla wszystkich swoich fanów.

337. Najlepsza rzecz w byciu chłopakiem? Liam : Cóż, to męski świat!

338. Jestem Niall. Ten Irlandczyk - Niall.

339 Jednym z marzeń Louis’a jest jego własna restauracja.

340. Harry o epizodzie w iCarly: Nagrywanie odcinka było zabawne, ale teraz chcemy się skupić na muzyce

341. Nie ważne jak życie jest ciężkie, nie trać nadziei - Zayn.

342. Chłopaki opisują swoich fanów jako bardzo bardzo oddanych i lojalnych.

343. Jakie telefony ty masz? Liam : Mam Blackberry, ale mam także Ipoda Touch i Ipada.

344. Szefowie X-Factora próbowali namówić Niall'a na dietę. 

345. "Zawsze myślałem, że będę młodym ojcem, ale teraz wiem, że chcę zostać nim w wieku 27 lat". - Louis.

346. Większa część byłych dziewczyn Harry’ego to blondynki.

347.Zayn chciałby współpracować z Katy Perry.

348. Sprzedali 500.000 biletów na swoją trasę w 2h, co daje 69 biletów na sekundę.

349. Liam lubi sprawiać że ludzie się uśmiechają.

350. Kierowca tourbusa na twitter'ze obserwuje tylko Niall'a.

351. Nienawidzę jak chłopcy na złość mówią mi Boo Bear. Naprawdę tego nie nawidzę ! - Louis

352. Przez połowę czasu, Harry nawet chłopcom nie powiedział, co jest między nim, a Caroline.

353. Zayn kiedyś umówił się z trojaczkami.

354 One Direction zebrało 24 miliony funtów dla Dzieci w Potrzebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz