czwartek, 8 marca 2012

Fakty part 11

Fakty + Życzenia + Informacja 

Wszystkiego najlepszego z okacji dnia kobiet !!


Dziś juz jest miesiąc od kąd zaczłam prowadzić ten blog ;D
A odwiedzin też miałam już dużo jak na 1 miesiąc prowadzenia blogu myslę, że będzie was więcej !!
Bardzo wam dziękuje ; **


Teraz FAKTY !

8 marzec 2012


301. Podczas ostatniej trasy, Zayn z nudów próbował jeździć na desce. O mało co nie złamał ręki. 
302. Miałem kiedyś koleżankę, którą ojciec bił i molestował, wtedy obiecałem sobie, że ja nigdy nie skrzywdzę mojej córki - Niall 
303. Moi rodzice mówili że jestem idealny ale potem poznali resztę chłopaków - Louis.
304. Ulubioną czekoladą Liam'a jest Maltesers.
305. Harry nosi spodnie luźne w kroczu przez "wielkie problemy w dolnym departamencie”.
306. Reporter: czym różnią się fani z Brytanii od tych z Ameryki? Liam: Amerykańskie dziewczyny są bardzo pewne siebie. Louis: a Brytyjskie częściej noszą płaszcze.
307. Zayn lubi słodkie perfumy.
308. Ulubionym piciem Niall'a jest woda i Coca-Cola.
309. Jednym ze sposobów żeby Louis się tobą zainteresował jest udowodnienie, że jesteś śmieszna i umiesz się śmiać.
310. Liam był na liście rezerwowej do biegu sprintem na London 2012 Olympics.
311. Ulubione filmy Harrego to Titanic, Love Actually i The Notebook.
312. Podczas długich podróży chłopcy czytają listy od swoich fanów.
313. "Życie jest zabawne, niektóre rzeczy się zmieniają, ludzie się zmieniają, dlatego najlepiej polegać tylko na sobie. Nigdy nie będziesz ofiarą, jeśli nie będziesz dla nikogo kimś ważnym." –Zayn
314. Niall nie lubi Cristiano Ronaldo.
315. Louis uwielbia zabierać telefony chłopcom i chować je tak żeby nie mogli ich znaleźć.
316. Liam zachowuje się jak psychicza osoba i skacze po całym pomieszczeniu, kiedy tweetuje do niego Leona Lewis.
317. Harry nienawidzi dziewczyn z "mieszanymi sygnałami". "Jeśli mnie lubisz, po prostu mi to powiedz."
318. Justin Bieber obserwuje 1D na twitterze.
319. Zayn robi bardzo dobre masaże.
320. Niall jest zawsze głodny, bo ma w sobie ducha jedzenia. - Liam. 
321. Louis mówi że jego najlepszym świątecznym prezentem była prenumerata magazynu dla rybek.
322. Rozmiar buta Liama to 42.
323. Jeśli Harry byłby niewidzialny, często odwiedzałby szatnie dziewcząt.
324. Na samym początku One Direction mieli nazywać się "Status Single" 
325. "Nie ma nic lepszego niż rozmowa z dziewczyną i leżenie na jednym łóżku. Brzmi banalnie, ale to moja rzecz." - Zayn.
326. Niall uwielbia spać w niedziele tak długo, jak się da.
327. Już w podstawówce Louis był znany jako klasowy klaun.
328. Liam je lody widelcem. [boi się łyżeczek]
329. Harry kocha zabierać swoją dziewczynę na spacer w deszczu. 
330.  Reporter: Dostaliście kiedyś jakieś zabawki lub zdjęcia z imieniem kolegi z zespołu na nim? Liam: Ja mam lizaka z Zayn'em w moim pokoju. Zayn: Ty jesteś tym, który mi ukradł lizaka! Liam: Nie, to ty go tam zostawiłeś.


5 komentarzy: