czwartek, 29 marca 2012

Fakty part 19

Przepraszam, że dziś nic nie dodałam ale w ramach rekompensaty dodam fakty :)
Wiem ostatnio moje fakty są bez kolorów ale obiecuje, że następne już będą kolorowe ^^



716.. Harry mówi że cieszy się że ma siostrę bo ona pokazuje mu jak ma się zachowywać względem dziewczyn.
717.. Związek Danielle i Liam'a jest najdłuższym związkiem w jakim był Liam. 
718. Louis wysłał swoim siostrom na urodziny amerykański dozownik do gum do żucia i dużo zabawek.
719. Zayn był znany w szkole ze spania na lekcjach. 
720. Modelki przerażają Niall'a bo są za perfekcyjne.
721. Chłopaki pracują nad nową płytą. 
722. Dla Liam'a ulubioną częścią swojego ciała są ramiona.
723.Zayn nie lubi/nie pozwala oglądać swoim znajomym filmiku z bootcampu gdzie tańczy bo sądzi że to żenujące.
724. Jestem całkiem romantyczny, potrafię być dobrym chłopakiem. Nie pozwoliłbym jej wracać samej do domu i tego typu rzeczy - Niall. 
725. Odkąd powiedziałem, że lubię marchewki, ciągle je dostaje. A więc teraz mówię - lubię Lamborgini! - Louis. 
726. Kiedy Harry wychodzi z basenu, wygląda jak dziecko Tarzana - Liam.
727. Nie chcemy być jednym z tych zespołów, które po prostu śpiewają słowa innych ludzi - Liam.
728. "Niall to mój idol!" - Zayn. "O mój Boże, mój idol uważa mnie za idola!" - Niall.
729. - Każdy boysband musi mieć swój koniec prawda? Zayn: Nie One Direction, One Direction nie ma końca.
730. Harry nazwałby kota Lulo.
731. Reporter: Zayn, jesteś maminsynkiem? Zayn: Tak, w domu wszystko robiła za mnie mama. Później musiałem się wszystkiego nauczyć.
732. Harry uwielbia to jak wielką uwagę wśród dziewczyn przyciągają jego włosy.
733.. Liam’a ulubioną nocna przekąską jest zimna pizza.
734. Olly Murs będzie suportem chłopaków w ich trasie po Południowej Ameryce w Marcu/Czerwcu.
735.. Dnia 25 Marca Liam zdobył 2 mln obserwujących Na twitter'ze.

2 komentarze:

  1. 728 ten tekst jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zgadza się :D

      Przepraszam, że wcześniej nie odpisałam ale niestety byłam w szpitalu i nie miałam jak odpisać :)

      Usuń