sobota, 24 marca 2012

Fakty part 17

Dzisiaj kolejne fakty o One Direction ale tak przed tym to myślę, że podoba wam się wygląd bloga bo ciągle próbuje go jakoś udoskonalić, mam nadzieje, że podoba się ten kolor :)
Tak wiem miałam dać rysunki ale niestety mój skaner już poraz, któryś odmawia posłuszeństwa -.-

No to teraz fakty o chłopakach :)

Dziś troche nie typowo bo oddzielone a nie pomieszane ;P

LOUIS :
455. Louis zawsze na powitanie klepie Harry’ego po tyłku.
456. "Kiedyś na spotkaniu z fanami skoczyłem Liam’owi naplecy, a zaraz po tym przez przypadek z nich spadłem." - Louis.
457. Louis uważa, że "nieład" na głowie dziewczyny jest piękny.
458. Louis nie lubi, kiedy ktoś przy nim mlaska. 
559. Louis lubi film 'Grease'.


HARRY:
560. Harry czasem lunatykuje i raz, gdy został na noc w domu swojej dziewczyny, obudził sie w środku nocy w łóżku jej mamy, do tego całkiem nagi. Ale spokojnie, zdążył wrócić do dziewczyny zanim jej mama się obudziła.
561. Harry: Jesteś głupi czy coś? Louis: Coś.
562. Podobno podczas kręcenia teledysku do One Thing do Harry'ego podeszła pani koło 60 i powiedziała: Caroline nie jest dla ciebie. Jeśli chcesz się zabawić - zadzwoń! i dała mu swój nr telefonu.
563. Harry potajemnie umie robić na drutach.
564. Harry na początku nie powiedział chłopakom, co łączy go z Caroline.

ZAYN:
565. Raz Zayn'owi śniło się, że gonią go Power Rangers
566. Kolejnym postanowieniem noworocznym Zayn'a jest więcej spać.
567. Gdy Zayn miał pięć lat upadł na wtyczkę i utknęła mu w głowie.
568. Zayn stwierdził, że jeśli chłopaki chodzili do jednej szkoły to nigdy by się nie zaprzyjaźnili, bo są całkiem różni.
569. Zayn woli dzwonić do dziewczyny niż pisać sms, bo wtedy słyszy jej głos i może przekazać wszystkie emocje. 

LIAM:
570. Liam chciałby pocałować Leonę Lewis pod jemiołą, ale myśli, że jej chłopak może mieć inne zdanie. 
571. Liam lubi ciche dziewczyny, ale nie przeszkadza mu, kiedy dziewczyna jest bezczelna.
572. Liam opisuje siebie w 3 słowach: głodny, szczęśliwy, uśmiechnięty.
573. Nie czujemy się niezręcznie, gdy fanki rzucają w nas lub na scenę staniki. Jesteśmy nastoletnimi chłopakami! - Liam. [ eem dobra zrozumiałam wszystko haha]
574. Liam: Raz wybraliśmy się na farmę i jeździliśmy konno. Ale były tylko 4 konie więc Harry jeździł na krowie.

NIALL:
575. Chociaż Niall jest leworęczny, nauczył się grać na gitarze prawą ręką.
576. Mama Niall'a była na widowni podczas występu chłopaków w Today Show. Niall powiedział wtedy: Moja mama jest teraz w tłumie! Przyjechała z Irlandii!
577. Niall sądzi że Sofia Vergara jest gorąca.
678. Co sprawia, że Niall jest piękny? Louis: Jego słodkie blond włosy! 
679. Zamknąć się kur*a wywiad robię – Niall


2 komentarze:

  1. "Zamkną się kur*a wywiad robię!" kocham tego debila ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto by go nie kochał ;p

      Przepraszam, że wcześniej nie odpisałam ale niestety byłam w szpitalu i nie miałam jak odpisać :)

      Usuń