wtorek, 27 marca 2012

Fakty part 18

Dzisiaj fakty ale przed tym :

Bardzo dziękuje wszystkim osobą, które czytają i wchodzą na mojego bloga :)
Zdziwiłam się, że już jest ponad 2500 odwiedzin na moim blogu i do tego tyle krajów ogląda mój blog nie spodziewałam się tego w ogóle myślałam, że ten blog nie wypali. 
Chociaż mało kto pisze komentarze dalej mam motywacje, żeby prowadzić tego bloga :)

Jeśli chcecie napisać komentarz to możecie go napisać w języku :
- Polskim
- Angielskim
- Włoskim
- Niemieckim

Niestety więcej języków nie znam ale zapewne, każdy z was zna angielski :)
Jeszcze raz wam bardzo dziękuje ;**


Fakty:

Dziś będą fakty i wycięte wypowiedzi z wywiadów :

680. Nie patrzę pod łóżko. Każdy próbuje mnie przestraszyć jednak to nie działa. ~ Liam Payne

681. Jeśli zainstalowano aparat szpiegowski w naszym autobusie, to prawdopodobnie zobaczysz Niall’a, który dużo śpi. ~ Liam Payne.

682. Jakie jest twoje ulubione amerykańskie jedzenie? Chłopcy: Cheeseburgery, suszone mięso z wołowiny, kukurydza ... Niall: Lubię wszystko co jadalne.

683. Nie ma czegoś takiego jak gruba dziewczyna. Wszystkie dziewczyny są piękne na swój sposób. ~ One Direction.

684. Nie demolujemy pokojów hotelowych, ale my trochę biegamy nago. Od czasu do czasu. ~ Niall Horan.

685. Spróbujemy zachowywać spokój, ale wciąż stajemy się tak zafascynowani gwiazdami ekranu. ~ Louis Tomlinson.

686. Gdybyś mógł zmienić swoje imię na jakie byś zmienił? Liam : Zayn Tomlinson. Louis : Mężczyzna mojego serca!

687. Gdybyś mógł zagrać dla kogokolwiek - króla, królowej, gwiazdy, dla kogo chciałbyś zagrać? Zayn: Chcemy zagrać dla naszych fanów.

688. Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wystarczająco silny, aby czekać na to, co zasługujesz. ~ Niall Horan.

689. Ilekroć fani nas oblegają, pierwszą rzeczą, jaką robi Zayn jest patrzenie, na Niall’a bo wie, że Niall się boi. ~ Liam Payne.

690. Możesz znaleźć jakiś komfort rozmawiając z chłopakami, więc wszystko jest cool. ~ Harry Styles.

691.Myślę, że wszystkie dziewczyny są równe. ~ Louis Tomlinson.

692. Liam: Co jest najtrudniejsze w byciu w boysbandzie. Zayn: Nie ma nikogo! Kochamy się nawzajem! Harry: Nie ma dziewczyny!

693. Kto jest najlepszym członkiem 1D? Zayn: Wszyscy. Niall : Tak, wszyscy. Liam:Jesteśmy braćmi. Louis : Harry. Harry: Louis. Louis : LOL.

694. Kiedy Zayn zakochuje się, nikt nie może go powstrzymać .. ~ Liam Payne.

695. Instrument, który opisuje ciebie. Niall: Gitara. Louis: Harfa. Harry: Fortepian. Liam: Perkusja. Zayn : Trójkąt.

696. Jeśli zobaczysz Niall’a bez jedzenia na jego ręce on może śpiewać, albo właśnie zrobił sobie przerwę na trzy minuty. ~ Louis Tomlinson.

697. Najdziwniejsza rzecz jaka stała się podczas koncertu. Louis: Dziewczyna, która pokazała piersi. Wszyscy: To było świetne.

698. Chciałbyś iść na randkę z Adele? Harry: Oczywiście, ona jest niewiarygodna! Niall: Ja mogę tylko z nim.

699. Liam jest bardzo dobrym facetem. Będzie bardzo dobrym tatusiem pewnego dnia. ~ Niall Horan.

700. Twoje największe marzenie? Louis: Żeby Kevin wrócił.

701. Dobre poczucie humoru i ktoś, kto jest lojalny i słodki. Lubię słodkie dziewczyny. ~ Harry Styles

702. Po prostu patrząc na ciebie, Zayn może powiedzieć, że kłamiesz. ~ Liam Payne.

703. Harry: Publiczność w Dublinie zawsze jest szalona. Louis: Podobnie jak Niall

704. Myślę, że to, co sprawia, że Niall jest piękny to są jego blond włosy, jego irlandzki akcent i osobowość. ~ Liam Payne.

705. Co myślisz o amerykańskich dziewczynach? Harry : One są naprawdę gorące. Naprawdę bardzo gorące!

706. Nigdy nie zaszkodzę dziewczynie, ja szanuję je za bardzo, aby to zrobić. ~ Zayn Malik.

707.. Harry twierdzi, że Niall wygląda jak Furby.

708. Liama kręcą tatuaże, publiczne okazywanie miłości i wysokie podkolanówki.

709. Jeśli wpiszesz w google słowo "directionater", google zapyta "czy chodziło ci o directioner?".

710.. Ed Sheeran twierdzi, że zabawa klockami Lego jest dla Nialla zbyt skomplikowana.

711.. Harry nigdy nie całował się z dziewczyną pod jemiołą.

712.. Zayn śpiewa najczęściej piosenkę "All Black"Chrisa Browna.

713.. "Najbardziej bezczelna rzecz, jaką zrobił Niall?", Louis & Harry: "Wszystko co robi jest bezczelne."

714.. Louis opowiada na randkach kawały.

715.. Chłopaki: bez fanów, nie ma sensu być One Direction.


6 komentarzy:

  1. Ja nie znam angielskiego .. :( uczę się tylko niemieckiego . ale kiedyś chcę się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam angielskiego .. :( uczę się tylko przeklętego niemieckiego, ale nie jest trudny . kiedyś chcę się nauczyć angielskiego . a ty ile masz lat, że tyle języków znasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 17 lat w tym będe miała 18lat O.o dobra szok takie dziecko ze mnie euheuheuehuheu :D
      Ucze się niemieckiego 3 rok ale kompletnie nic nie potrafie
      Ucze się angielskiego
      Uczyłam się włoskiego przez 2 lata z czego dość sporo potrafie tylko muszę sobie przypomnieć :D

      Usuń