niedziela, 11 marca 2012

Fakty part 13

Dzisiaj fakty :D 


Oczywiście z ankiety wyszło, że chcecie kolorowe fakty więc proszę oto one :D

Jeśli, któryś kolor nie odpowiada to piszcie w komentarzach. Staram się robić w ulubionych kolorach chłopaków ;D
Niektóre są z wywiadu.

Oczywiście jakimś cudem zadziałał mi skaner i udało mi się zeskanować jeden rysunek -.- ale to i tak cud :D




355. Mam klaustrofobię. Boję się ciasnych miejsc. Nienawidzę tego. nienawidzę ptaków, w szczególności wewnątrz. Ptaki wewnątrz to najgorsza rzecz na świecie. 
356. Harry: Nie lubię o tym mówić, ale skoro już muszę, to boję się węży. Po prostu czuję, że jakby wąż był w pobliżu to nie czułbym się najlepiej..
357.Zayn: Ok boję się ciemności i mam lek wysokości 
358.Liam: Przypuszczam, że mam lęk wysokości, ale w sumie mi się to podoba. Chciałbym skoczyć ze spadochronem, więc może nie mam?
359.Louis: Boję się ptaków i gołębi. Nie znoszę ich. Jeden raz wleciał do mojego okna w łazience, kiedy do niej wszedłem..
360. Chłopcy mają swój kod którym porozumiewają się podczas spotkań z fanami, więc mogą o nich swobodnie mówić a fani nie będą o tym wiedzieć.
361. Niall kocha swoje łóżko prawie tak samo jak jedzenie i spanie.
362.  Harry mówi, że jeśli jego dziewczyna usnęłaby na jego kolanach, zrobiłby jej zdjęcie, a potem ciągle powtarzałby jej jaka jest piękna.
363. Zayn zawsze ma przy sobie małe lusterko.
364. Liam nienawidzi łyżek bardziej niż czegokolwiek, ale kiedyś powiedział, że użyłby ich gdyby jego dziewczyna o to poprosiła.
365. Louis jest przeciwko krótkim związkom.
366. Gdy reporter zapytał kto jest najbardziej leniwy w zespole Zayn, Niall, Liam, Harry odpowiedzieli: Louis. A Lou na to: CO?!
367. Niall to wiewiórka, uwielbia wszelkiego rodzaju orzeszki.
368. Harry ma koszulkę z napisem: "Nie mam pracy, nie mam kasy, nie mam auta ale jestem w zespole."
369. Zayn lubi nosić make-up [ chodzi że puder na niedoskonałości. wiecie, takie jak na koncert czy do telewizji. ]nawet jeśli chłopcy nie mają żadnej sesji, koncertu czy wywiadu.
370. Liam studiuje technologię muzyczną na City of Wolverhampton College.
371. Louis - "Czasem myślę że nie jestem normalny i każdego dnia robię się dziwniejszy i dziwniejszy."
372. Na lotnisku w LA czekało na chłopaków ok 600 fanów ale oni nie mogli z nimi zostać bo nie było wystarczająco bezpiecznie.


4 komentarze:

  1. kto powiedział ten 1 fakt ?????

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jednej stronce przeczytałam że Zayn boi się wody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie boi się jej :)

      Przepraszam, że wcześniej nie odpisałam ale niestety byłam w szpitalu i nie miałam jak odpisać :)

      Usuń