niedziela, 4 marca 2012

Information part 7

Dodałam dziś fakty 


hm... długo nie dodawałam rysunków no ale to skaner się zepsuł jak mój tata go naprawi to na pewno dodam :)








Osobiście :)

Ostatnio coraz więcej słucham piosenke One Direction gdy kłade się spać idzie pomyśleć przy nich ...
Hm.. ostatnio miałam fajny sen z Niall'em jak wstałam to się dziwiłam, że Niall mi się snił < szok >
Ale i tak wsumie, że śniło mi się coś miłego a nie tak jak przez ostanie 3 miesiące jakieś horrory się sniły ! 
Ta sen z Niall'em to było boskiee !!


Lubie moje sny bo te miłe one się spełniaja !!
Już dużo snów mi się spełniło to mam nadzieje, że ten też się spełni !
Szczególnie, że będe jechała do Londynu !
I może do Irlandii bo tam mam też znajomych .
No cóż może się spełni !!
Oby się spełnił chciałambym żeby się spełnił.
I chce więcej takich snów !! z chłopakami !!


haha moja mama jak przyjdzie to się ucieszy, że wkońcu założyłam aparat na zęby po 3 miesiącach





Ej no błagam ludzie komentujcie bo się czuje jak bym sama do siebie pisała !
Możecie komentować bez logowania się !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz