sobota, 17 marca 2012

Fakty part 14

Przepraszam was, że dziś nic nie dodałam żadnej notki z chłopakami ale od samego rana
jestem zabiegana.
Jutro dodam zaległe informacje co się dzieje z chłopakami ..
Jeszcze moja mama ma urodziny więc tylko na chwile się wyrwałam :)

Więc wszystkiego najlepszego kochana mamusiu ; ** 


Najlepszego z okazji dnia św. Patryka 

Dlatego, że Niall jest z Irlandii to trzeba też uczcić święto Patryka


A teraz fakty o chłopakach ;)

17 marzec 2012


373. Liam powiedział, że pójdzie na randkę z każdą fanką, która go o to poprosi. A jeśli będzie wiele takich propozycji, urządzi zbiorową randkę.
374. Harry lubi koty.
378. Louis mówi, że podczas świąt nadal czuje się jak małe dziecko.
379. Zayn chciałby być wyższy.
380. Niall ma klaustrofobię.
381. Chłopcy wystąpią na Kids Choice Avards 31 Marca.
382. Liam gra trochę na pianinie i gitarze.
383 Harry uznawany jest za tego bezczelnego i uroczego w zespole.
384. Ulubioną grą video Louis'a jest FIFA.
385. Zayn wstawał godzinę wcześniej niż swoje siostry żeby ułożyć sobie włosy.
386. Mikrofon Niall'a jest w kolorach Irlandzkiej flagi.
387. Simon dał nam najlepszą radę. Powiedział "Bądźcie zespołem, jakim chcecie być, Nie może być w tym nic nieprawdziwego" - Zayn.
388. W tej chwili ulubionym kolorem Liam'a jest burgund/czerwień.
389. Harry zazwyczaj śpi z kocem, który ma odkąd był mały
390. W skali od 1-10, jak bardzo kochasz swoich fanów? Louis: 11.
391. Zayn miał wiele propozycji kontraktów w modelingu
392. Coś, co przynosi Niall'owi szczęście to naszyjnik w kształcie dwóch białych skarpetek.
393. Płyta Up All Night zyskała w USA pierwsze miejsce, już 27 minut po tym jak została wydana.
394. Piosenkarzem idolem Liam'a jest Justin Timberlake.
395. Harry rozkleił się podczas śpiewania Moments w Toronto.
396. Gdy Louis jest smutny słucha Which Doctor.
397. Jesteś chłopakiem, który woli piersi, tyłek czy nogi? Zayn: Jestem typem, który lubi wszystkie te rzeczy, ale kobiety nie są obiektami, więc wole osobowość
398. Gdy Niall zacznie gadać nikt nie da rady go zatrzymać, dopóki nie da się mu jedzenia - Louis.
399. Podczas występu chłopaków w Today Show, zebrał się największy tłum fanów EVER.
400. Kiedy Liam przyszedł do X Factora planował śpiewać sam, ale potem poznał Zayn'a i obiecał, że kiedyś zaśpiewają razem.
401. Harry:, Gdy stałem tam i zostało jedno wolne miejsce, wiedziałem, że nie mam szans.
402. - Numer, pod który dzwonisz jest nieosiągalny! Louis: sprawmy, więc żeby był osiągalny!
403. Zayn najbardziej lansuje się samym sobą - Louis.
404. Tyłek Niall'a to jak tykająca bomba - Liam
405.Ich głównym celem jest skupienie się na muzyce.






4 komentarze:

  1. 398 i 404 po prostu najlepsze teksty ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D Dobre są :D

      Przepraszam, że wcześniej nie odpisałam ale niestety byłam w szpitalu i nie miałam jak odpisać :)

      Usuń
  2. hahaha nallepsze teksty to maja Louis i Niall no oni mnie rozwalaja

    OdpowiedzUsuń