piątek, 30 sierpnia 2013

"Jestem jedna. a ich pięciu do kochania" - Metro

Będąc dzisiaj na premierze w Katowickim Heliosie napotkałam się na artykuł Metra.

Przepraszam za odstęp między tym ale niestety musiałam na połówki to skanować oraz przepraszam za mały obrazek ;c

Byliście już na "This Is Us" ?
Jakie wrażenia?

Ja będąc na premierze zdziwiłam się, że film tak szybko się skończył 115 minut minęło mi jak 5 minut O.o
Oczywiście film jest niesamowity.
Jeżeli jesteś fanką/fanem a nie masz zamiaru iść to naprawdę żałuj bo jest zarąbisty :D
Najbardziej podziwiam rodziców fanek, którzy przyszli na seans ze swoimi dziećmi i byli ubrani w bluzki z One Direction to był naprawdę fajny widok aż się buzia cieszyła bo moi rodzice niestety nie wiedzą, że słucham One Direction bo rodzice mnie nie słuchają co gadam o jakiś muzykach O.o



6 komentarzy:

  1. o której byłaś na filmie?
    ja prawie przez cały film ryczałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chce isc na tiu ale rodzice nie pozwalaja a tu zapraszam na aska http://ask.fm/Vermya pytac o wszystko o 1d i inne

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam z mamą na TIU bo jakos nie miałam z kim iść ale nie żałuję bo film był mega <3 płakałam jak ich zobaczyłam <3 kooooooooooooocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ijee fajnie, że twoja mama poszła z Tobą :)
      oj kto by tu nie płakał na tym filmie heheh
      Pozdrów mamę i oczywiście pozdrowienia dla Ciebie ♥

      Usuń