wtorek, 6 sierpnia 2013

Fakty part 53

1811. Ucz się z dnia wczorajszego, żyj dniem dzisiejszym, miej nadzieję na jutro. - Zayn
1812. Naucz się doceniać to co masz, zanim czas zmusi cię do docenienia tego co miałeś. - Zayn
1813. Po raz pierwszy całowałem się mając siedemnaście lat. - Zayn
1814. Zayn: naprawdę nie lubię czytać. Jedyną rzeczą jaką czytam z uśmiechem to wiadomości przysyłane mi od fanów.
1815. Kiedy Zayn zakochuje się, nikt nie może go powstrzymać . - Liam
1816. Niall nigdy nie był w poważnym związku bo czeka na tą jedną jedyną dziewczynę
1817. Jeśli zobaczysz Niall’a bez jedzenia na jego ręce on może śpiewać, albo właśnie zrobił sobie przerwę na trzy minuty. - Louis
1818. Ludzie przedstawiają Niall'a jako "niewinnego" ale tak naprawdę to taki nie jest.
1819. Chcę poślubić dziewczynę która jest słodka i prosta. Nie lubię ideałów - Niall
1820. Niall głośno śpiewa pod prysznicem
1821. Kiedy miałem sześć lat miałem sen, że szczur ugryzł wszystkie moje palce. - Harry
1822. Wiek to tylko liczba. Dojrzałość jest wyborem. - Harry
1823. Myślę, że jestem bardzo lojalny. Chciałbym myśleć, że jestem romantyczny. - Harry
1824. To wszystko co robimy, to dlatego, że kochamy muzykę. - Harry
1825. Powstrzymaj swoje lęki, wytrzyj łzy, puść wolno swoje najciemniejsze lata. Głowa go góry, uśmiech, odejdź. - Harry
1826. Żyj tą chwilą, ponieważ wszystko jest jeszcze niepewne. - Louis
1827. Każda dziewczyna na świecie jest piękna. - Louis
1828. Kiedy wszyscy są zestresowani, zawsze próbuję ich jakoś rozśmieszyć - Louis
1829. Louis uważa, że przyjaźń działa albo nie. Jest szczęśliwy, że wszyscy tak dobrze się dogadują.
1830. Louis popiera kampanie uświadamiające co to HIV i AIDS.
1831. Nie chcemy być jednym z tych zespołów, które po prostu śpiewają słowa innych ludzi - Liam
1832. Liam jest bardzo dobrym facetem. Będzie bardzo dobrym tatusiem pewnego dnia. - Niall
1833. Proszę zostań blisko One Direction jako fan na dobre, ponieważ my cię potrzebujemy. - Liam
1834. Liam nie lubi gdy dziewczyna pali.
1835. Nie próbuj imponować ludziom….po prostu rób to co sprawi,że będziesz szczęśliwy – Liam
1836.  Instrument, który opisuje ciebie. Niall: Gitara. Louis: Harfa. Harry: Fortepian. Liam: Perkusja. Zayn : Trójkąt
1837. Chłopcy uważają, że zaszczytem było wystąpić na Olimpiadzie, ponieważ zapraszani tam byli legendarni artyści
1838. One Direction są ambasadorami fundacji "Promienie słońca", która spełnia marzenia dzieci naprawdę chorych, w przedziale wiekowym 3-18.
1839. Kto jest najlepszym członkiem 1D? Zayn: Wszyscy. Niall : Tak, wszyscy. Liam: Jesteśmy braćmi. Louis : Harry. Harry: Louis. Louis : LOL.
1840. Chłopaki o sobie: Byliśmy chłopcami. Najbardziej interesowała nas uwaga dziewczyn


17 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo mi się podoba Twój blog :* uwielbiam czytać te fakty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się ciesze jak Ci się podoba :)

      Usuń
    2. czego nie można kopiować ? -,-

      Usuń
    3. Czego nie można kopiowac ? -,-

      Usuń
    4. Wszystkiego tzw. prawie O.o ale spoko za niedługo to odwieszę bo rezygnuje z bloga :)

      Usuń
    5. NIE REZYGNUJ !!! NIEEEE :( :( :( JA GO KOCHAM! :( :3 TO MOJE ŹRÓDŁO INFORMACJI, TYLE SIĘ DOWIEDZIAŁAM, WCZEŚNIEJ WCALE NIE BYŁAM FANKĄ! :* DZIĘKUJĘ CI ZA WSZYSTKO NIE MOŻESZ ZAWIESIĆ ZRANISZ MNIE! :( :( :(

      Usuń
    6. Postaram się nie rezygnować ale nie obiecuję :)
      Ciesze się, że dużo rzeczy się stąd dowiedziałaś, ależ nie masz za co dziękować.

      Usuń
  2. powtarzają się :c -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam nie jestem już w stanie sprawdzić wszystkich faktów, których jest ponad 1800 i niektóre na 100% się bedą powtarzać.
      Przepraszam :(

      Usuń
    2. Nie przejmuj się! :) ANONIMIE ODWAL SIĘ OD NIEJ, PRZECIEŻ PISAŁA, ŻE MOGĄ SIĘ POWTARZAĆ! Ja się nie wkurzam, a widzę, że się powtarzają, ale pisząc osobno WIEEEELE faktów można się czasem pomylić i powtarzać. I tak z każdymi faktami znajduję przynajmniej jeden(oczywiście więcej, ale mówię, że przynajmniej) nowy więc będę je dalej czytać. PROSZĘ PROWADŹ DALEJ!

      Usuń
    3. Postaram się prowadzić dalej :)

      Usuń
  3. Super fakty .
    Polecam mojego bloga, wierze, że się spodoba :) http://somebody-needs-love.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog polecam ;) Bardzo lubię czytać te fakty Czasami się powtarzają ale rozumiem przy takiej ilości :)
    Pozdrawiam Siostro <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Ojj dziękuje za wyrozumiałość
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. Kocham Cię siostrzyczko! :*

      Usuń
    3. Też Cię kocham siostro ♥

      Usuń