czwartek, 22 sierpnia 2013

Zaręczyny Perrie i Zayn'a

Zayn oświadczył się Perrie 18 sierpnia 2013 roku.

Jej pierścionek można było zobaczyć na czerwonym dywanie przed premierą filmu "This Is Us", na której się pojawiła wraz ze swoim zespołem :)

Informację o zaręczynach ujawniła mama Perrie a później rzecznik prasowy One Direction oraz sam Zayn.



"Tak, to prawda. Zaręczyli się w niedziele i to było coś pięknego. To cudowne, ponieważ Zayn jest absolutnie wspaniały. Perrie bardzo go kocha, jest doskonały. Dobrze im razem i rozumieją się wzajemnie. To jest po prostu fantastyczne. Tradycyjnie zapytał mnie o zgodę, potem zapytał swoją mamę i tatę" - mama Perrie, Debbie, wyznała w rozmowie z Real Radio.


Rzecznik prasowy One Direction na twitter'ze napisał :

"Zayn i Perrie są zaręczeni, ale każde przyszłe szczegóły dotyczące ich związku są prywatne i prosimy aby media to uszanowały"

Możecie zobaczyć pierścionek zaręczynowy Perrie :)

Congratulations Perrie and Zayn !! ♥

2 komentarze:

  1. NIEEEE! JEDEN BĘDZIE MIAŁ ŻONĘ, RODZINĘ I ODWALI ONE DIRECTION NA DRUGI PLAN A POTEM ZACZENIE SIĘ ROZPADAĆ... ZARAZ LOUIS ZARĘCZY SIE Z ELEONOR... (TAK TO SIĘ PISZE?) POTEM LIAM Z DANIELLE I ZOSTANĄ TYLKO HARRY I NIALL... A właśnie już mamy 2014 a ja nie wiem... którzy chłopcy mają dziewczyny??? Czy Niall miał już dziewczynę, odkąd zaczęli być zespołem? Który jest już zaręczony? Którzy mają dziewczyny (oj już pytałam :P sorki :*) Ok... chyba wszystko. Bo wiesz.. ja nie mam pojęcia :/ Napiszesz w miarę szybko? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że któryś z nich będzie miał rodzinę nie zawszę znaczy rozpadnięcie się zespołu :)
      Eleanor to dziewczyna Lou.
      Em Liam jest z Shopią teraz.
      Nie Niall nie miał dziewczyny odkąd są zespołem.
      Tylko Zayn na razie jest zaręczony z Perrie
      Liam, Zayn i Louis mają dziewczyny
      co do Harry'ego to nie wiadomo jeszcze nic ale prawdopodobnie nie ma.

      Usuń