wtorek, 6 sierpnia 2013

Informacje

Przepraszam was za ostatnie kłopoty z ładowaniem się bloga ale to poprostu przez nadmiar filmików, które dodawałam z 2 ostatnich miesięcy koncertów jakie mieli chłopacy teraz będą one się pojawiać normalnie bez natychmiastowych napływów z paru miesięcy więc już raczej nie pojawi się sytułacja z zacinającym się blogiem.
Mam nadzieję, że cieszycie się z tego, że nadrobiłam te koncerty ;)

_______________________________________________________________

Chciałam wam przypomnieć, że jestem zwykłą nastolatką, która prowadzi bloga.
W tym roku skończe 18 lat jestem uczennicą technikum informatycznego o profilu organizacja reklamy.
Przypomniamm, że ask który jest po prawej stronie należy do mnie a nie do One Direction więc możecie mnie pytać o wszystko co tyczy się mnie czy też One Direction.

Więc bardzo proszę nie zadawajcie mi pytań tak jakbyście zadawali je chłopaką bo czuje się przy tym trochę skrępowana i zawsze muszę pisać, że ask jest mój a nie 1D

Przykładowe jakich nie zadawać :

- What do you like to eat Zayn?
- cześć one direction mam na imię ...
- NIALL DO YOU HAVE facebook
- Niall czemu ty lubisz tak jeść
- hej one direction

Przykładowe, które spokojnie możecie zadać :

- Podobno jutro 1D robią twitcama. Wiesz coś o tym? Jak tak to może wiesz o której?
- jak myślisz Niall gdyby mnie poznał poślubił by mnie ?
- kochasz one direction
- Czy fan One Direction może być fanem The Wanted ? Co o tym myślisz
- Jak myślisz One Direction w końcu przyjadą do Polski ?
- Na której ręce nosi się wstążkę Directioners ?


To są tylko przykładowe jakie zadawać a jakich nie to już zależy jakie wy chcecie zadać mi pytanie.
Dziękuje za wyrozumiałość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz