niedziela, 1 września 2013

Informacje :)


Informacje :)



1. Fakty !!
Jak wiecie fakty się powtarzają i ogólnie nie ma jak na razie nowych więc na trochę będzie zawieszone dodawanie faktów będę czekała na jakieś sensowne wywiady, z których można wziąć jakieś fakty i wtedy już na pewno pojawią się fakty, które się nie będą powtarzać a z waszej strony niestety muszę liczyć na cierpliwość.
Przepraszam ale według mnie to najlepsza decyzja :)

2. Szkoła O.o
Jutro zaczyna się szkoła więc we wrześniu będzie luz i mam nadzieję, że informację o chłopakach będę mogła dodawać cały czas a później to się okaże być może zawieszę później blog albo ogólnie przestanę go pisać, ponieważ jestem w 3 klasie technikum i będę miała nawałnice nauki -.-"
A ja jestem tylko człowiekiem a nie robotem, który wszystko zrobi w 5 minut..

3. Rysunki *ups*
Wiem, że niektórym obiecałam namalowanie rysunków ale totalnie nie miałam czasu a w czasie szkoły też raczej nie będę miała czasu, ponieważ na pewno będę się zajmować rysunkami szkolnymi, których w tamtym roku miałam multum :C

4. Trasa koncertowa ciąg dalszy :)
Chłopacy od 23 września znów ruszą w trasę koncertową "Take Me Home" więc na nowo będą pojawiać się filmiki z ich koncertów. Wiem, że chłopacy mieli jeszcze do 10 sierpnia koncerty i tych czterech ostatnich koncertów nie dodałam i już raczej nie dodam :c 
Przepraszam was :(

5. Reklama blogów !!
W najbliższych dniach już po raz, któryś to piszę ale trudno. W najbliższych dniach pojawią się reklamy blogów :) Pojawią się Na górze na stronach albo po prawej stronie ekranu :)


Przepraszam za wszystko mam nadzieję, że zrozumiecie mnie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz