poniedziałek, 30 września 2013

Harry i Paige

Nie było mnie tu parę dni już. Jak widzicie notatki nie pojawiają się codziennie więc wpadłam na pomysł, że będą one się pojawiały w piątki,soboty i niedziele oraz wtedy kiedy będę miała odrobinkę czasu dodać coś tu na temat chłopaków.
Biorąc pod uwagę to, że jestem właśnie w trzeciej klasie technikum a jest początek roku szkolnego ja kompletnie nie mam czasu na naukę a co dopiero na codziennym szukaniu informacji na temat chłopaków i dodawanie codziennie notek.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i będzie wam pasowało takie dodawanie notatek w piątki, soboty, niedziele.
Przepraszam was :(

______________________________________________________


No to teraz na temat Harry'ego i Paige.
Przedstawiam wam zdjęcie gdzie Harry rzekomo całuje się i obściskuje z Paige.


W wielkim skrócie - Paige i jej znajomi zaprzyjaźnili się z Harrym. Spędzali ze sobą czas, razem wychodzili itd. więc Harry, będąc dobrym kumplem, dał im darmowe bilety na koncert One Direction. Cała zgraja jego nowych 'przyjaciół' przybyła na koncert, po którym dodali dwa filmiki na których widać że się nudzą, ziewają, w ogóle dobrze się nie bawią ani nie są zadowoleni z tego że są na koncercie swojego 'przyjaciela'. Czytałam nawet twitlongera jednej dziewczyny, która z siostrą po koncercie chciała zrobić sobie zdjęcie z Harrym, ale się zgubiły i tylko jedna przypadkowo trafiła na Harry'ego. Zrobili sobie zdjęcie a Harry wrócił do pokoju. Gdy jej siostra się o tym dowiedziała, zaczęła płakać bo też chciała zdjęcie z Harrym. Wtedy ta cała Paige podeszła do nich ze swoimi znajomymi, pokazała swoje zdjęcie z Harrym i pochwaliła się tym że są przyjaciółmi. Ogólnie mówiąc była niemiła i ciągle się chwaliła, co sprawiło że dziewczyna bez zdjęcia z Harrym zaczęła płakać jeszcze bardziej.
Cała ta sytuacja miała sytuację kilka miesięcy temu. Harry prawdopodobnie był wtedy trochę nawalony a zdjęcie zrobił kolega Paige. Jak myślicie, po jaką cholerę ona wpychałaby się na Harry'ego gdyby byli tylko znajomymi i po co jej kolega miałby robić jej zdjęcie w tak dwuznacznej sytuacji? Odpowiedź jest chyba oczywista. Paige dodała to zdjęcie teraz, żeby zrobić dramę, zainteresować media i prasę. Harry zorientował się o co biega i napisał na twitter'ze coś typu "Jesteś moim kolegą, nie przyjacielem". Poza tym wszyscy wiemy że Harry jest bardzo miły, uprzejmy itd. więc łatwo daje się nabrać na takie wkręty.

Są fakty które znam i chciałam Wam je przekazać. Możecie mi nie wierzyć i myśleć że Harry całował tą całą Paige, ale nawet jeśli tak było to co z tego? Jest zwykłym chłopakiem, co się dziwić.

2 komentarze:

  1. Szkoda gadać -,- jedno stwierdzenie: żal mi jej. Naprawdę :) Trzeba być kompletnym idiotą, żeby coś takiego zrobić ale nie wnikam. Bardzo cię przepraszam, że nie komentuję, ale zawsze mam coś do zrobienia i nie mogę napisać nawet takiego głupiego słowa jak ,,super" czy coś w tym stylu -,- jestem okropna... Mianowicie chciałabym żebyś wiedziała że czytam każdą notkę którą tu zamieszczasz :D Są naprawdę dobre <333 Kocham twój blog i naprawdę żałuję, że nie mogę go częściej komentować :(( w każdym razie wiedz, że ja ciągle tu jestem i go czytam :D <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zgadzam się z Tobą lecz twarze są zasłonięte więc nie wiadomo nawet czy to Harry.
      Oj nic nie szkodzi przecież :) nie jesteś okropna jesteś cudowna :D
      Dziękuje dziękuje Ci z całego serca skarbie :*

      Usuń