środa, 5 grudnia 2012

Taylor Swift i Harry

Są plotki a może jednak to nie są plotki ?
Prawdopodobnie Harry spotyka się z Taylor Swift.
Dopóki oni tego nie potwierdzą, że są razem nie ma co siać paniki, ponieważ Harry tyle razy powtarzał, że Taylor nie jest w jego typie być może także kłamał.
Na razie są przyjaciółmi i tego się trzymajmy !
Jak uważacie ?

Zayn, Harry, Taylor, Rodzice Baby Lux i sama Baby Lux byli w ZOO  


















































Zdjęcia przed i po after party
Mówiono, że to photoshop serio ?




Harry prawdopodobnie wychodzący z hotelu Taylor 

Szczerze mówiąc jak Harry będzie z Taylor będe się cieszyć jego szczęściem.

Ja osobiście nie mam zamiaru obrażać dziewczyn chłopaków bo nie wiem co by mi to dało O.o poprostu potrafie się cieszyć ich szczęściem bo wiem, że w żaden sposób nie będe dziewczyną, któregoś z nich nawet szanse na spotkanie moje z nimi jest nie realne ale zawsze sobie powtarzam NEVER SAY NEVER.


Będziecie się cieszyć nawet jak Harry jest z Taylor czy raczej nie ?


6 komentarzy:

  1. Naprawdę lubię Taylor, jest ona bardzo utalentowana, uwielbiam jej piosenki. Więc będę się cieszyć! <3
    Jedynie czego nie rozumiem, to "fanów", którzy obrażają Tay (lub inne dziewczyny chłopaków).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jedynie pare piosenek jej podoba, nie jestem jej fanką i jakoś zbytnio jej nie lubie.
      Także się będe cieszyć ich szczęściem jak będą ze soba / są ze sobą.
      Właśnie też nie rozumiem tego czemu obrażają ale co my zrobimy jest niewiele ludzi, którzy nie obrażają jakieś dziewczyny która jest z nimi lub ma z nimi zdj albo coś ;p

      Usuń
  2. Ja cieszę się jak on jest szcześliwy, ale kiedyś na twitterze napisał, że ona prosiła go o chodzenie, a on za pierwszym razem odmówił, ale ona go błagała i on uległ. Może teraz to prawdziwe uczucie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie czytałam o tym, że poprosiła go o chodzenie itd.
      Hm.. to czy to jest prawdziwe uczucie czy też nie wie tylko Harry i Taylor . :P

      Usuń
  3. zauwazyliscie ze Harry ma czapke, niby nic dziwnego. Gdzies czytalam ze Lou mówił ze gdy Hazza nosi czapke spał noc wczesniej z jakas dziewczyna :D a jazeli chodzi o Haylor, co jest juz po fakcie to nielubie jej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah tak Lou tak mówił ale w zime praktycznie cały czas ją nosi więc by musiał codziennie spać z kims haha:p

      Usuń