niedziela, 9 grudnia 2012

My Birthday ! :)


Dziś są moje urodziny no to wkońcu czas trochę o mnie :)
17 urodziny już O.o 

1. Mam na imie Renata
2. Pochodze z okolic Katowic , śląsk
3. Mam starszą o 8 lat siostre Marlene
4. Urodziłam się 9 grudnia 1995 roku o godz. 14.00 
5. Chodzę do Technikum o profilu Organizacja Reklamy
6. Mam zielono-niebieskie oczy
7. Mam dołeczki w policzkach
8. Mam proste włosy koloru ciemnego blondu a jak byłam mała miałam loczki jasnego blondu
9. Mam katar sienny 
10. Jestem wybredna co do jedzenia
11. Lubie jeść bardzo ostre rzeczy
12. Języki jakie umiem to Angielski, Włoski, Niemiecki [ trochę ]
13. Uwielbiam oglądać horrory 
14. Uwielbiam gotować i piec ciasta 
15. Directioner zostałam chyba 17 grudnia 2011 roku


Jeżeli chcecie się ze mną skontaktować to :

Mój Osobisty Twitter : @MyMusicalSoulxD
Twitter tego bloga : @Team_1D_Blog
Gadu-Gadu : 8989299
E-mail blogowy : one_direction1@tlen.pl

No dobra to już koniec nudnych faktów o autorce tego bloga ;)



Na zakończenie macie straszącą autorke bloga
Przerpaszam za moje włosy troche szopa taka O.o normalnie nie mam takich to od razu po myciu


4 komentarze:

  1. Taa... znowu ta "gimbusiarska" grzywka... już mnie wkurza -,- Ale wiesz, teraz już jest 2014, wtedy to było modne :* Super blog i PS ... jak układasz sb włosy, dasz filmik? Ja np. nie wiem co robić bo nie ważne jak ułożę i tak nic nie wychodzi... trzeba suszyć? aaa i... nie masz pryszczy! :( a ja tak.. foch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em nie mam takiej grzywki to była tylko szopa po umyciu włosów O.o W 2012 roku miałam grzywkę prostą O.o
      Em wstydzę się dodawać filmiki ale na pewno na bloga bym tu nigdy nie dodała filmiku z moją twarzą O.o
      Hahaha na tym zdjęciu nie widać czy mam pryszcze czy nie O.o
      Ale i tak nie mam bo stosuje krem na blizny i on jest też na trądzik bla bla bla a włosy to ja na co dzień mam spięte w kok a taki efekt mogę uzyskać po ściągnięciu ręcznika i przeczesaniu włosów O.o jak Cię to tak zainteresowało
      Dziękuję i fajnie, że Ci się podoba blog O.o

      Usuń
  2. Heeeej :) Super, ps jest My Birthday a nie Me Birthday ;) haha ładna jesteś :) PS OD TEGO CZASU, 17 GRUDNIA 2011 ROKU WCIĄŻ JESTEŚ, CZY Z PRZERWAMI? :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam :)
      em ciągle jestem,
      haha dziękuje szczególnie, że mnie praktycznie nie widać :)

      Usuń