środa, 2 maja 2012

Nowe Show z udziałem One Direction - Zayn Malik

 Nowe Show z udziałem One Direction!!
Chłopacy tym razem przygotowali dla nas program " ONE DIRECTION CONFESSION " czyli " WYZNANIA ONE DIRECTION " , w tym show będą wyjawiać swoje sekrety.
W pierwszym odcinku wystąpił Zayn


Tłumaczenie Polskie jeśli ktoś nie zrozumiał :

1D Wyznania
Cześć, nazywam się Zayn Malik z One Direction i moim wyznaniem jest :

Co powie Zayn?
a) Ukradł swój styl od Siva z The Wanted
b) Zayn to jego sceniczne imię. Naprawdę ma na imię Lionel
c) Kocha się w Caroline Flack

WSTAW SWOJE PRZYPUSZCZENIA W KOMENTARZACH TERAZ !
3
2
1
WYZNANIE

Odpowiedz : Ukradłem styl od Siva z The Wanted

KTO NASTĘPNY ?
HARRY           LIAM           NIALL           LOUIS
NAJLEPSZY Z GŁOSOWANIA W KOMENTARZU BĘDZIE NASTĘPNY !

KONIEC !!

Ps. Jeśli chcecie głosować kto ma wystąpić w następnym odcinku to nie u mnie na blogu tylko na tej stronie 


Mam nadzieje jednak, że dobrze przetłumaczyłam ale na pewno zrozumicie co Zayn mówił :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz