sobota, 19 maja 2012

Fakty part 26

Czas na troche faktów bo dawno ich nie było ...
Dziś nie pokolei wszystko wymieszane ale coś jest ^^

924. Ludzie mogą nienawidzić mnie za to że jestem sobą, to nieważne, dopóki nie są jednymi z naszych fanów - Zayn
925. Chłopaki organizują czasem akcję Pap of The Week, gdzie robią zdjęcie Paparazzi'emu który najbardziej przypadł im do gustu. Paparazzi o tym wiedzą i czasem nawet proszą żeby to oni byli Paparazzi'm miesiąca.
926. Pierwszą piosenką w której Harry znał wszystkie słowa była piosenka Elvisa Presleya "The Girl of My Best Friend.
927. Liam chciałby serfować w wielu miejscach na świecie
928. Gdy spędzam czas wolny z Zayn'em, czuję że też jestem fajny - Niall
929. Liam myśli że YOLO oznacza - Yummy Oreos Love Origami
930. Raz Louis przechadzał się z przyjacielem po Londynie w masce spider-mana i nikt go nie poznał. 
931. To dziwne że dziewczyny pytają mnie czy mogą mnie przytulić. Nie pytaj, zrób to. Jestem tylko zwyczajnym facetem - Niall 
932. Eleonor sprowadza mnie na ziemię. Robi mi kanapki z paluszkami rybnymi i to jest świetne, robić coś normalnego po tym szaleństwie w trasie. 
933. Co mogłoby cię odrzucić od dziewczyny? Liam: Gdyby puściła bąka. Harry: Gdyby pluła na mnie. Louis: Gdyby uderzyła mnie w twarz.
934. Gdyby Harry mógł coś w sobie zmienił, zmieniłby uszy. "Są schowane. Nigdy ich nie widać"
935. Liam chciałby żeby Taylor Lautner zagrał go w filmie o One Direction.
936. Chłopcy czasem oglądają na YouTube filmiki o ich bromansach, stworzone przez fanów
937. Fanki ze Szwecji śpiewały Niall'owi i Lou: You've got a hangover woo-oo, you've been drinking to much for sure! [ tłumaczenie : masz kaca, oo na pewno za dużo wypiłeś ! ]
938. One Thing to jak kuzynka What Makes You Beautiful - Liam.
939. Nasi fani są po prostu najlepsi na świecie. Wsparcie które nam dają pokazuje jak oni są niesamowici i jesteśmy bardzo wdzięczni za każdego fana z osobna i za wszystkich łącznie - One Direction. 
940. Zrobię wszystko by bronić naszych fanów bo oni nie zasługują na nienawiść - Louis 

One Direction

4 komentarze:

  1. 931. To dziwne że dziewczyny pytają mnie czy mogą mnie przytulić. Nie pytaj, zrób to. Jestem tylko zwyczajnym facetem. Nie jesteś zwykły, jesteś wyjątkowy ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale problem mamy on mówi, że mamy się przytulić bez pytania ale co na to jego ochroniarz heuheueh ;p

      Usuń
  2. Tak tylko szkoda ze wszyscy chłopcy nie sa tacy jak oni .... :(

    OdpowiedzUsuń