sobota, 5 maja 2012

Fakty part 25

Dziekuje wam wszystkim za ponad 8 tys. osób odwiedzających mój blog :D
MASSIVE THANK YOU! :)

Mam dla was fakty o chłopakach :D
Troche mało ale zawsze coś ^^



906. Nie mogę pomóc, ale spróbuję odnaleźć moją przyszłą żonę w tłumie – Niall
907. Podczas urodzin Harry’ego na twitter'ze było ok 50 trendsów związanych z 1D.
908. Raz fanka powiedziała Zayn'owi, że podoba się jej jego czapka a on ją jej dał.
909. Wydaje mi się jakby Niall był moim młodszym bratem, zawsze wydaje mi się najmłodszy w zespole - Liam.
910. Reporter: Co byś zrobił gdybyś miał jedną noc na zaimponowanie dziewczynie? Louis: Opowiadałbym jej żarty, aby śmiała się tak bardzo, że aż by się posikała
911. One Direction wystąpią w X-Factor w UK i USA.
912. Niektórzy ludzie naprawdę sądzą, że jesteśmy w związku.. To takie zabawne - Harry
913. Nie demolujemy pokoi, ale trochę biegamy nago od czasu do czasu - Niall.
914. Zayn ma największe problemy ze wstawaniem rano. "Lubię spać. Lubię moje łóżko. Nie lubię z niego wychodzić
915. Liam napisał na twitter'ze do prezydenta Obamy z zapytaniem czy on ma już płytę 1D. Ten odpisał: Leży na końcu mojego łóżka, w kupie moich ubrań.
916. Będąc Beatles'ami naszej generacji.. To niezwykle schlebiające, ale nie jestem pewny jak serio to bierzemy, ponieważ to to wydaje się takie nie realne - Louis.
917. WMYB to najbardziej wymagana piosenka na stacjach muzycznych w USA.
918. Liam lubi robić dużo rzeczy na własną rękę.
919. Harry nie lubi dziewczyn, które palą. W ogóle nie lubi, gdy ktoś pali.
920. Zayn zna wszystkie słowa Hannah Montany, bo oglądał Disney Channel ze swoją małą siostrą.
921. Dlaczego marchewki są lepsze niż kapusta? Louis: Ponieważ nie można przejść ulicą mlaskając/jedząc kapustę.
922. Jestem Niall i nie jestem naturalnym blondynem - Niall
923. Ulubiona piosenka z albumu? Harry: More Than This. Louis: Moments. Zayn and Liam: I Want. Niall: One Thing.



4 komentarze:

  1. 908 Zayn to rozdaje wszystko ;DDja bym skorzystala i powiedziala : Zayn piekne masz serce i oczy -dasz?;DD<33;* cudowny facet...na tych wyzej zdj nie zmienil sie wiele-jedynie widac u niego wieksza pewnosc siebie ;D**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni wszyscy są cudowni :D
      Ale dobrze, że nabierają pewności siebie wszyscy :D Ale Zayn czyni coraz większe postępy od xFactor'a :D

      Usuń
  2. WMYB to najbardziej wymagana piosenka na stacjach muzycznych w USA,w PL tez,ale szkoda ze tylko dwie puszczaja...a "stolemy heart" czy "moments" tez sa warte posluchania ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że w Polsce też ale to od niedawna ^^
      Tak moments albo stole my heart są pieknymi piosenkami :D Ale przecież oni maja zawsze cudne piosenki :D

      Usuń