niedziela, 13 maja 2012

Information part 12 + filmy z Szwecji

Jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć to macie mój twitter @MyMusicalSoulxD
Jeśli chcecie wiedzieć czy dodałam nowe notki na bloga to twitter @Team_1D_Blog


Mam dla was pare informacji :
- Niestety przez jakiś czas nie będe dodawała zdjęć na bloga ponieważ zepsuł mi sie komputer ale jakoś staram się dodawać notatki
- Notatki o chłopakach niestety ograniczą sie do jednej góra dwóch dziennie
- Notatki będą się jedynie ograniczać do filmików i faktów o chłopakach


Jak zapewne wiecie to pewna dziewczyna popełniła samobójstwo miała na imie Demiza prawdopodobnie posuneła się do tego czynów z powodu hejtowania jej, za to że kochała i broniła One Direction jej twitter -> @DanielleArmyNY . Więc już nie ma jednej z nas ;(
Spoczywaj w pokoju Demiza [*] ;(


Hejterzy na prawde już spowodowali pare śmierci różnych fanek nie tylko One Direction.
Oni poprostu nie umią uszanować ludzi, których kochamy są naszymi idolami nie wiem dlaczego może poprostu zazdroszczą im wszystkiego czego sławne osoby osiagły a one nie.
Więc Directioners jak coś piszą do was złego spróbujcie to poprostu zignorować, nie odpisywać, poprostu wytrzymcie to może po jakimś czasie odpuszczą i nie będą krytykowali chłopaków.
Zastanawia mnie to jak oni by się czuli gdybyśmy nagle zaczli hejtować ich zespoły ale nie posuwajmy się do tych czynów.
Nie chcemy tracić kolejnego członka naszej directionerskiej rodziny !!

 

Na pewno skończyliście to czytać już dawno albo poprostu w ogóle tego nie czytaliście.


A teraz troche filmików z Szwecji








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz