wtorek, 15 maja 2012

Nowe Show z udziałem One Direction - Louis Tomlinson

Nowe Show z udziałem One Direction!!
Chłopacy tym razem przygotowali dla nas program " ONE DIRECTION CONFESSION " czyli " WYZNANIA ONE DIRECTION " , w tym show będą wyjawiać swoje sekrety.
W trzecim odcinku wystąpił Louis


Tłumaczenie :

Tłumaczenie Polskie jeśli ktoś nie zrozumiał :

 
1D Wyznania
Hej, jestem Louis Tomlinson z One Direction a moim wyznaniem jest :
Co powie Louis?
a) Całowałem się z Taylor Swift na KCA
b) Całowałem mame Eleanor na jej urodzinach
c) Całowałem Susan Boyle 2 miesiące temu
 
WSTAW SWOJE PRZYPUSZCZENIA W KOMENTARZACH TERAZ !
3
2
1
WYZNANIE

Odpowiedz :  Całowałem Susan Boyle 2 miesiące temu
 
KTO NASTĘPNY ?
           LIAM         NIALL         
NAJLEPSZY Z GŁOSOWANIA W KOMENTARZU BĘDZIE NASTĘPNY !
 
KONIEC !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz