środa, 24 kwietnia 2013

Wstążki, wstążki wszędzie - poddaje się !!

Ja się chyba poddaje z tymi wstążkami !!

Wiem, że na 100 % Directioners mają czerwone wstążki ale jak mają inne fandomy to tylko wiem kilka a reszty kompletnie nie wiem.

Wiem, że nie jedna z was lub nie jeden z was jest fanem też innego fandomu dlatego daje wam twitlongery i linka do mojej poprzedniej notatki o wstążkach może się bardziej zoriętujecie bo ja się szczerze mówiąc pogubiłam już bo każdy pisze inny kolor dla jakiegoś fandomu.


A ja normalnie w świecie wymiękłam z tymi wstążkami o.O
Osobiście nie wiem czy będe nosić bo to takie zamieszanie się robi O.o
A jeżeli bym miała nosić to directioner, mixer, mayniac, sheeranator  ale nie wiem czy będe nosić bo nie chce mieć praktycznie całej ręki wstążkach a szczególnie jak jest 3897429304738 opcji kto jaki ma kolor i nikt nie zna dokładnego oprócz paru fandomów, które wiedzą na 100%, że to taki kolor.

Zadam znów te same pytanie
A wy będziecie nosić? 
Do jakiego fandomu należycie?

10 komentarzy:

  1. Ja będę , raczej xd
    Ja Directioner,Mixer,Sheeranator i TVDfamily.
    :D

    http://opoppagangnamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem pewna czy będę nosić ale jeśli tak to directioner,belieber i może mixer ale to niepewne :/ ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woo hoo a ja będe miała bransoletke directioner dlatego zastanawiam się czy nosić czerwoną wstążke O.o

      Usuń
  3. Ja do directioner i belieber *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło spotkać czasem directioner i belieber *__* chociaż sama nie jestem belieber;p

      Usuń
  4. ja jestem smiler dierectioner i HEARTBEATS ale bede nosiła raczej tylko czerwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś wie jaki fandom ma Green Day ? Oczywiście że też będę nosić Czerwoną *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zieloną ale tam gdzie widziałam jest pare odcieni zieleni więc spójż do notki wstążki wstążki wszędzie-oficjalnie? jest w też w kwietniu na końcu więc szybko znajdziesz w zakładkach po prawej to :) i tam jest twitlonger, w którym pisze jaki kolor jest :)

      Usuń