sobota, 27 kwietnia 2013

Fakty part 49

1714.Harry ma swoją ulubioną świeczkę, którą zawsze zabiera ze sobą w trasę.
1715. "Chcę dziewczyny która się szanuje, której standardy są wysokie. Jeśli bym je spełniał czuł bym się uhonorowany. Jeśli byłaby łatwa, co by to mówiło o mnie?" - Harry.
1716.Harry przyznał się,że "raz,czy dwa" oglądał swoje zdjęcia na tumblrach i niektóre byłby bardzo interesujące
1717.Chłopcy są jedynym boysbandem tego stulecia który w rok zdobył 100.000.000 wyświetleń na youtube.
1718.Chłopaki mówią że czasem Directioners dotykają ich w dziwnych miejscach.
1719. Na liście Sunday Times Rich List 2013 One Direction zostało ogłoszone najbogatszym boysbandem w Wielkiej Brytanii
1720.Louis: lubię wszystkich chłopaków z zespołu, ale Harry to mój ulubiony towarzysz.
1721.Louis jest najbardziej delikatny i słodki, jeśli chodzi o spotkania z dziećmi.
1722. W rodzinnym domu Louis'a, na ścianach wisi parę nagród chłopaków.
1723."Jeśli mała syrenka byłaby człowiekiem, byłaby gorąca" - Niall Horan
1724. Niall wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia.
1725.Niall uważa, że najlepsze w byciu chłopakiem to uganianie się za dziewczynami.
1726.Zayn dał Niall'owi zapasowe klucze do jego mieszkania, w razie jakiejś awarii. 
1727. Kiedy Zayn nie zna tekstu piosenki, śpiewa po prostu przypadkowe słowa do jej melodii
1728."Jestem człowiekiem nocy, nie śpię nawet wtedy, kiedy nie imprezuję, po prostu się zatrzymuję." - Zayn.
1729.Ulubioną przystawką Liama są kanapki z szynką
1730. Liam chciałby serfować w wielu miejscach na świecie
1731. Liam był prześladowany w szkole, często wagarował, bojąc się przyjść do szkoły


13 komentarzy:

  1. Nieźle, nieźle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jakies motta chlopakow to byloby extra ;* pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. jeżeli coś znajde to oczywiście dodam :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Noooo witam :DDDD widzę nie próżnujesz,mnie kilka dni nie było a ty już coś pododawałaś :333 No jak zawsze miło mi się czytało o moich mężach xdd chcę mooore <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam witam wilczku :*
      hahahahah będzie more more tylko musze znaleźć jakieś nowe ♥

      Usuń
  3. Awww awww jestem tobą zwyczajnie zachwycona! Twój blog powinien mieć stronke o samym sobie i o jego autorce bo szczerze... Wśród moich znajomych masz już grono fanów <3
    Wykonujesz wspaniałą robotę, nigdy się nie zniechęcaj i nie załamuj. Dzięki takim ludziom jak ty wierzę że warto jest być directioner'ką <3
    Wielkie brava i oby tak dalej
    Z niecierpliwością czekam na kolejne fakty.
    ~Alice~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to na prawdę urocze co napisałaś ale bez przesady ten blog nie jest aż taki dobry żeby aż tworzyć o nim i o mnie stronkę :P Cieszę się, pozdrów znajomych oraz pozdrowienia dla Ciebie :*
      Bardzo dziękuje, że zauwarzyłaś moją pracę na blogu jak narazie się nie załamuje ale kiedyś wkońcu nadejdzie koniec tego bloga niestety :c
      Napewno wkrótce się pojawią :)

      Usuń
  4. Suuuuuuuuper blog! Można się tyle o nich dowiedzieć... Pisz dalej.:) Możesz też wstawić jakiś imagina od czasu do czasu..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Postaram się pisać jak najdłużej :) Ja nie pisze imaginów lecz moge z innych blogów dawać fragmenty dawać :)

      Usuń
    2. Dodawaj, dodawaj.:) Przy paru się wzruszyłam.:D

      Usuń
    3. Proszę dodałam takowy imagin :)

      Usuń