środa, 22 sierpnia 2012

Zayn usunał twitter'a

Niestety nasz Badboy usunął twitter'a !
Tłumaczenie:
1.moi fani, którzy mają coś miłego do powiedzenia mogą to zatweetować na konto one direction , :) x
2. Powodem, dla którego nie tweetuję tak często jak kiedyś jest to, że mam dość tych wszystkich bezużytecznych opinii i nienawidzę tego, że dostaję je codziennie żegnaj twitter :)




Jeśli nie wiecie dlaczego usunął, to jednym z powodów jest, to że jakaś "fanka" wrzuciła do sieci filmik z Zayn'em zapraszającego jakąś dziewczyne do pokoju.
Dlatego wszyscy nagle zaczli hejtować Zayn'a nawet DIRECTIONERS.
Niestety nie potrafie już znaleźć tego filmiku chyba został usunięty przez to jaką zrobił afere w sieci.


Dla mnie sprawa jest prosta nie przejełam się tym filmikiem ponieważ on jest dorosły tak owszem jest osobą publiczną ale zrozumcie on ma swoje prywatne życie wtedy jest zwykłym Zayn'em Malik'iem a nie Zayn'em Malik'iem z One Direction trzeba umieć odróżnić !
Upił się jego sprawa, zrobił coś głupiego też jego sprawa nie nasza.
Troche starsi też na pewno się nie raz upili i też zrobili coś głupiego to jest ta sama sytuacja!
Nie bronie go ! Ale takie jest moje zdanie !
Nie chciałam nikogo urazić



8 komentarzy:

  1. Jestem tego samego zdania! ;-)
    Nie rozumiem tylko jak directioners mogly go hejtować -,-
    lovelly-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś popiera moje zdanie ;)
      Też tego nie rozumiem ale cóż zrobić są tacy ludzie.

      Usuń
  2. Już myslalam, ze nie masz opcji obserwuj! ;O naszczescie znalazłam ja na samym dole. ♥ Podoba mi się twój blog, bo jest w nim dużo informacji. ;-)
    + zapraszam do mnie.
    www.lovelly-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh o przepraszm muszę zmienić opcję obserwujących troche wyżej :D
      Cieszę się, że komuś się podoba :)

      Usuń
  3. Ten filmik jest tutaj http://gwiazdunie.pl/zayn-malik-zdradzil-perrie-edwards-poszedl-do-lozka-z-inna-kompromitujace-wideo/
    Chociaż według mnie , to Zayna sprawa . -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zgadzam się, ale "upił się, jego sprawa, (tu się zgadzam) zrobił coś głupiego, też jego sprawa" (wiadomo, jak zrobi coś głupiego to jego sprawa, ale jeśli według ciebie zaproszenie dziewczyny do pokoju, przez dorosłą( czy nawet prawie dorosłą) osobą, to nie jest coś głupiego, tylko normalna rzecz... :P Fajny blog, ps SYTUACJA nie SYTUŁACJA!!! CHŁOPAKI lub CHŁOPCY nie CHŁOPACY . ZAKŁADA (JAKAŚ CZĘŚĆ GARDEROBY NP. BLUZKĘ) nie UBIERA BLUZKĘ. Pisz dalej, ale zwracaj uwagę na to co piszesz i jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eem dobrze błąd błędem poprawiony ale nie będę teraz poprawiała każdego posta z błędem bo by mi to zajęło miliony lat niż już będą z błędem na następny raz będę starała się pisać bez błędów :)

      Usuń