sobota, 18 sierpnia 2012

Wywiad z tatuażystą Harry'ego

Mam dla was przetłumaczony wywiad z tatuażystą Harry'ego

"Wczoraj zrobiłem mu kilka dziar" powiedział Kevin Paul. "
Powody, dla których je zrobił, są bardzo osobiste, więc tak naprawdę nie chce ogłosić, co znaczą. Robię dla niego half sleeve, czego nie chce ukrywać przed ludźmi. Właśnie nad tym pracujemy, więc za jakiś tydzień wyrysuję go, wyślę mu zdjęcie, po czym zaczniemy robić ten tatuaż. Jeden pochodzi z jego dzieciństwa, a inny to coś, co ma bardzo duże znaczenie w jego życiu. Nie ma nic na obojczyku, znajduje się to na górnej części jego ramienia. Tatuowałem również Ed'a Sheeran'a, który zrobił coś małego na ręce Harry'ego, coś jak kłódka. Nie musieli przerywać z powodu bólu, ponieważ nie było to nic wielkiego, więc nie zajęło dużo czasu. Zayn zadzwonił do mnie pewnego dnia i spytał o tatuaż. Jednak to było tak, że Rizzle Kicks dał Ed'owi Sheeran'owi mój numer telefonu osiem miesięcy temu i powiedział: Ed zadzwoni do ciebie w następnym tygodniu, bo chce tatuaż. Kontaktowałem się z nim bardzo dawno temu, więc trudno powiedzieć, kiedy Zayn będzie chciał zrobić jakiś tatuaż." "Staram się wszystkich prowadzić" dodaje Kevin. "Ludzie w branży muzycznej są bardzo zajęci, przepełnieni pasją do muzyki, a całe ich życie kręci się wokół niej. To wszystko, co znają. Kiedy wpadają na pomysł, by zrobić tatuaż, idą do najbliższego salonu, gdy są w trasie i mają dzień wolny, żeby tylko go dostać. Każdy tatuażysta chce tylko ich pieniędzy, więc po prostu tatuują ich i koniec, a potem mogą skończyć z czymś okropnym. Mam wiele zasad moralnych wobec tego, czym się zajmuję oraz dobrą reputację. Jeśli zrobię coś paskudnego, wydaje mi się to takie. Więc staram się im pomagać i ich naprowadzać. Uważam, że wszyscy powinni mieć tatuaż, który coś dla nich znaczy, a nie jest jedynie "fazą". Jestem profesjonalistą, niezależnie od tego, kim są. Nieważne, czy to osiemnastoletnia dziewczyna, czy Ed Sheeran albo Harry Styles. Jedyna różnica jest taka, że kiedy wrzuciłem zdjęcie Harry'ego, Twitter eksplodował! Myślę, że wystarczą jeszcze dwie sesje, a tatuaż Harry'ego będzie gotowy. Z ludźmi takimi, jak on, trudno znaleźć się w tym samym miejscu. Nie wiedział zbyt dużo o tatuażach, gdy zaczynał. Przeglądał moje portfolio i poprowadziłem go przez wiele rzeczy, więc ten tatuaż będzie pierwszym porządnym, jaki posiada."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz