czwartek, 9 sierpnia 2012

Nowe tattoo Zayn'a i Harry'ego

Okazuje się, że Harry i Zayn znów sobie zrobili nowe tattoo.
A więc:
Zayn liczba 6 z naszej perspektywy a z jego perspektywy jest to liczba 9
Czy ona ma jakieś znaczenie ? Na razie nie wiem ale gdy tylko się dowiem to od razu napisze :)


Tattoo Harry'ego to wieszak.
Nie wiadomo czy jest autentyczny ale i tak mam dla was zdjęcie:

Zauważyłam, że niektóre osoby się nabijały z tatuażu Harry'ego, bo co bo wytatuował sobie wieszak ?
A jakie jest znaczenie wieszaka ?

Otóż podczas feministycznych demonstracji dotyczących kwestii aborcji używa sie logo wieszaka, lub rozrzuca sie druciane wieszaki na ulicy. Takimi wieszakami kobiety w krajach, które zakazały aborcji, usiłowały w przeszłości, a zdarza się to również i teraz, same usuwać ciąże. Skutki takiego zabiegu często były i są śmiertelne.
A więc WIESZAK jest wiec symbolem solidarności z kobietami, które padły ofiara zabiegów wykonywanych w podziemiu, oraz znakiem walki o legalizacje aborcji oraz prawo kobiet do decydowania o sobie.
Czy naprawde dla was to dalej jest śmieszne?
Mam nadzieję, że już wytłumaczyłam jaka jest ogólna symbolika tatuażu wieszaka.
Chyba, że tatuaż Harry'ego ma jakieś inne znaczenie dla niego.
Nawet jeśli ten tatuaż nie będzie autentyczny.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem ;p możemy się tylko domyślać :D

      Usuń
  2. Szkoda że jego mamusia nie wytatuowała sobie wieszaka przed jego urodzeniem..

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam tatuaż w kształcie wieszaczka ale w zaden sposób on dla mnie nie symbolizuje popieranie aborcji! jest taka metafora do zawieszania wspomnień! ot mi co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że ktoś nie popiera aborcji.
      Wiesz dla każdego wieszak ma inne znaczenie ale to jest ogólne znaczenie wieszaka jeżeli ktoś ma inne znaczenie we własnym zakresie to nie ma sprawy :)

      Usuń