poniedziałek, 9 lipca 2012

Powrót

HEY WSZYSCY CZYTELNICY BLOGA O ONE DIRECTION

Wróciłam już z obozu językowego było naprawde fajnie użyłam bym innego słowa ale lepiej nie :P
Dużo się na nim działo, moje przypuszczenia co do jedzenia nie sprawdziły się myślałam, że nie będe tam jeść bo będzie coś nie dobrego ale jednak myliłam się.
Może nie poznałam directioners ale Sandra chciała "What Makes You Beautiful" na telefon bo jej się spodobała , koleżanka ze mną czytała fakty i sama mi puszczała piosenki One Direction a kolega powiedział, że mają piosenki i lubi pare bo jego siostra słucha ^^
Oczywiście Renia robiła za psychologa na obozie cały czas musiała kogoś słuchać i doradzać, wyjaśniać itp.
Moja wada jest taka, że lubie pomagać i słuchać ludzi ale sama się im nie otworze i wszystko w sobie dusze.
Ale nie narzekając już to Dziękuje Wszystkim Co Byli Na Tym Obozie.

A teraz witam was po 10 dniowej przerwie na blogu
Nie będe nadrabiać dodam tylko pare fotek z poprzednich dni i będe toczyć kolejne notatki co się dzieje u chłopaków ^^

Wiem zanudziłam was ale zaraz pojawią się wywiady a jutro zdjęcia ;P

Dziękuje, że ciągle wchodziliście na bloga ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz