piątek, 13 lipca 2012

Hejty na Niall'a

Coraz więcej osób zaczyna hejtować Niall'a ale zazwyczaj są to fanki One Direction bez Niall'a.
Zaczyna się od hejtów, że go nienawidza, że jest brzydki, że nie umi śpiewać, że nie pasuje do zespołu.
Ale jednak jak przystało Niall odpowiedział kulturalnie bez żadnych wulgaryznów, docinek itp. uważam, że bardzo dobrze się zachował w stosunku do tego co napisała mu ta osoba.

Ja na jego miejscu nie umiałambym się pochamować, wsumie wychodzi mi to przez moje całe życie bo słysze różne docinki co do mnie więc i z tym bym się pochamowała.
Uważam, że fanki które wielbią One Direction ale np. bez Niall'a nie są directioners i nie powinny się tak w ogóle nazywać ale to jest już moja mała sugestia.


Tłumaczenie :
Brittany:Nienawidzę cię! Kocham 1D, ale ty to wszystko psujesz! Jesteś brzydki i okropnie śpiewasz. Zasługujesz na to aby potrącił cię autobus! Gej.
Niall: Dziękuje!

4 komentarze:

  1. jak to ma byc directionerka to ja jestem harry styles

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ona pisze że on ''zasługuje na to by go potrącił autobus'' to jest poważnie chora albo w tym właśnie momencie spadła z krzesła i uderzyła się mooocno w głowę bo normalni ludzie czegoś takiego nie piszą. I jeśli nazywa siebie Directionerką lub choćby fanką One Direction to nią nie jest bo fani lubią wszystkich z zespołu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie osądzam ludzi może po tym czasie zastanowiła się co zrobiła i jak bardzo zraniła Niall'a.
      Też bym stwierdziła, że nie powinna siebie tak nazywać ale ona i tak będzie uważała zawsze inaczej.

      Usuń