niedziela, 15 lipca 2012

Fakty part 30

Już miesiąc nie było żadnych faktów o chłopakach.
Hm.. dobrze nadrobimy to jakoś znów :D
Znów dodam dla was fragment jakiegoś imagina na samym dole pod faktami.
Mam nadzieje, że podoba wam się taki pomysł, oczywiście imaginy nie są moje tylko innych osób ale dodaje te, które mi się podobają z nadzieją że wam się też spodobają.


1056. Potwierdzono że chłopcy będą mieć swoje figury w Muzeum Figur Woskowych w Londynie.
1057.Reporter: Rachel chce wiedzieć, jak dużo razy uprawiałeś seks? Zayn: Rachel, jesteś zboczona i nie chcę odpowiadać na to pytanie.
1058.Harry lubi gdy dziewczyna nosi jego ubrania.
1059.Louis lubi całować dziewczyny w czoło.
1060.Gdy Niall jest zdenerwowany śmieje się więcej niż zwykle i nie utrzymuje kontaktu wzrokowego.
1061.Teraz, moimi ulubionymi słowami są "brilliant" i "fantastic". Ciągle ich używam co strasznie wkurza chłopców - Liam.
1062.Chłopaki chcą przekonać zarząd, żeby pozwolił im wziąć psa w trasę.
1063.Jest parę zdjęć na których jestem w mankini. Chłopaki ciągle grożą że pokażą je wszystkim ale ja je przechowuję bardzo bardzo bezpiecznie z daleko od nich - Zayn.
1064.Fan: Jakie znaczenie kryje twój tatuaż czyli gwiazda? Harry: Hmm, żadne. Miałem 18 lat, byłem w LA. Naprawdę chciałem mieć tatuaż więc pomyślałem "Co powinienem sobie zrobić?"
1065.Noworocznym postanowieniem Louis'a jest spotkanie się z jeszcze większą ilością fanów.
1066.Niall zaznaczył że chciałby znaleźć dziewczynę w 2012 roku.
1067.Liam powiedział że ludzie nienawidzą ich dziewczyn po to by zostać zauważonymi, a nie żeby im zaszkodzić. 
1068.Chłopaki wystąpią podczas olimpiady w Londynie, jeszcze w 2012 roku. Przed BILIONEM ludzi.
1069.Zayn miał taki nawyk, że kradł ubrania innym chłopcom.
1070.Opowiadam naprawdę beznadziejne kawały. Powiem żart, potem wszyscy będą cicho, potem zaczną potrząsać na bok głowami i mówić "to nie było zabawne" - Harry.
1071.Gdy widzę że Niall się modli to wiem, że modli się o odpowiednią dziewczynę - Louis.
1072.Niall zawalił historię bo opuścił głowę i zasnął
1073.Dziewczyny są takie same na całym świecie, czyż nie? Wszystkie są piękne - Liam.
1074.Przewiduje się że w 2013 roku One Direction będzie największym boysbandem w historii.
1075.Kochanie kogoś kto cię nie kocha jest jak czekanie na statek na lotnisku - Zayn
1076.Harry kibicuje Manchesterowi United.
1077..Louis początkowo miał nie przejść w X-Factor i jego miejsce w One Direction mógł zająć ktoś inny.
1078.Niall dużo pierdzi. 
1079.Liam to człowiek który nigdy nie będzie w stanie kogoś nienawidzić. 
1080. Chłopaki sądzą że mają jeszcze jakieś 2-3 lata, zanim ich sława zniknie. 

Jesteś przyjaciółką Louisa od 6 roku życia.Zawsze wszystko robiliście razem.On zawsze pomagał ci w trudnych dla ciebie chwilach i na odwrót.Kochałaś go nie jak przyjacela bo on znaczył dla ciebie więcej niź przyjaciel ... >> czytaj dalej <<


2 komentarze: