czwartek, 26 lipca 2012

Fakty part 31

Zmieniłam opcje muzyki, ponieważ nie każdemu się podobało, to że leci ona samowolnie jeżeli ktoś z was będzie chciał posłuchać wystarczy nacisnąć PLAY.
Ankieta się udała i zrobiłam jak zadecydowaliście czyli kto chce puszcza sobie muzyke sam.
Niestety nagłówka jak narazie nie zmienie, ponieważ komputer mi się zepsuł pare miesięcy temu ale mój kochany tata oddał go dopiero do naprawy.
Dzisiaj fakty oraz oczywiście fragment imagina jeżeli chcecie go dalej przeczytać kilkacie

FAKTY :
Dziś troche takie nie typowe fakty reporterskie.
Pare prawdopodobnie się powtórzyło ale nie jestem pewna, bo dodaje fakty jakie znajde bo te co miałam specjalnie żeby dodawać na bloga i tak aby się nie powtarzały.
Bardzo was przepraszam za powtórki ;(

1081.Reporter: Jeśli mielibyście kozę, jakbyście ją nazwali? Niall: Cyryl. Reporter: Cyryl koza, okej. Louis: Tak, lubię to. Czadowe
1082.Reporter: Twoja ulubiona piosenka wszech czasów? Może piosenka którą śpiewaliście na przesłuchaniach w X-Factor albo.. Harry: Celine Dion. Reporter: My Heart Will Go On. Harry: O tak. Reporter: Milion razy oglądany Titacic chłopie. Harry: On jest teraz w 3D! I bardzo chciałbym go zobaczyć. Reporter: Zastanawiam się co się wydarzy w 3D, nie pamiętam tego filmu za bardzo, nie wiem jak to będzie w 3D. Harry: Może w scenie w samochodzie, twoje okulary no wiesz, zaparują. Louis: Może jej piersi będą w 3D.
1083.Reporter: Czego nie lubicie, co robią Wasi fani? Zayn: Więc, to nie jest miłe gdy gniotą twoje włosy. Niall: Albo twój tyłek. Louis: Nie, to jest okej.
1084.Reporter: Krzyki dziewczyn, czy to coś z czym trudno jest sobie poradzić? Niall: Niee, jesteśmy nastoletnimi chłopakami, uwaga dziewczyn to coś czego szukamy.
1085.Reporter: Każdy boysband musi mieć swój koniec prawda? Zayn: Nie One Direction. One Direction jest na zawsze.
1086.Reporter: Co byś zrobił gdybyś miał jedną noc na zaimponowanie dziewczynie? Louis: Opowiadałbym jej żarty, aby śmiała się tak bardzo że aż by się posikała.
1087.Reporter: Niall, czy kiedykolwiek nosiłeś irlandzki kilt? Niall: Irlandzki kilt. Kilty właściwie są szkockie, ale miałem jeden.. Miałem jeden, podczas dnia świętego Patryka. Reporter: Bez bielizny? Niall: Nie, właściwie nosiłem pod spodem bokserki.
1088.Reporter: Rachel chce wiedzieć, jak dużo razy uprawiałeś seks? Zayn: Rachel, jesteś zboczona i nie chcę odpowiadać na to pytanie.
1089.Reporter: Czego szukacie w dziewczynie? Zayn: Szukam kogoś kto pokaże mi to czego mam szukać
1090.Reporter: Jakiego koloru szczoteczkę zabraliście ze sobą do Australii? Zayn: Niebieską. Liam & Louis: Białą. Niall: Ja mam wyjątkową szczoteczkę, ze względu na mój aparat. Jest dziwna. Reporter: Jest inna od normalnych szczoteczek? Niall: Ma coś jak turbo led. Ona wtyka się w twój aparat. Harry: Moja była biała z zielonymi włóknami.
1091.Reporter: Wolisz Megan Fox czy fankę? Zayn: Fankę. Nic nie jest warte więcej niż fanka.
1092.Reporter: Jakie jest twoje ulubione Amerykańskie jedzenie? Niall: Lubię wszystko co jadalne.
1093. Reporter: To ciekawe pytanie, wolałbyś być Beyonce czy być z Beyonce? Harry: Być Beyonce czy być z Beyonce.. Reporter: Tak. Harry: Być z Beyonce? Tak.
1094.Reporter: Jeśli mógłbyś uratować cokolwiek/kogokolwiek z pożaru, kogo byś uratował? Liam: Moją dziewczynę.
1095.Reporter puścił chłopakom zamiast wrzasków kobiecych fanów, okrzyki fanów męskich* Reporter: Jakie krzyki wolicie? Zayn: Zdecydowanie kobiece krzyki.
1096.Reporter: Czy to prawda Harry że pisałeś do Taylor Swift? Prawda czy fałsz? Harry: Ehm.. Poznaliśmy się w Ameryce i ona jest bardzo miła.
1097.Reporterka: Niedawno poznałeś fankę która zemdlała przed tobą. Wyglądałeś na zszokowanego całą tą sytuacją. Zayn: Byłem trochę przerażony, będąc szczerym. Nie cieszyło mnie jej omdlenie, niemniej jednak to było całkiem fajne wiedzieć że możesz sprawić że dziewczyna mdleje, nie będę kłamał.
1098.Reporter: Czy macie jakieś rytuały które odprawiacie przed koncertami? Zayn: Mamy swoje własne rzeczy które robimy przed koncertem ale traktujemy je osobiście/nie wyjawiamy ich.
1099.Reporter: Miley Cyrus czy Selena Gomez? Louis: Powiedziałbym że Eleonor Calder.
1100.Reporter: Czy wierzysz w anioły? Niall: Nie



- Co się stało? Gdzie ja jestem? - zapytałaś, gdy otworzyłaś oczy. Byłaś w białej sali, pozapinana do różnych urządzeń.
- Niech się pani uspokoi. Proszę posłuchac uważnie. Była pani w śpiączce przez 10 lat.. - powiedział lekarz.
- Co? 10 lat? Żartuje pan? - przeraziłaś się.
- Mówię prawdę. 10 lat temu miała pani wypadek. Ciężki wypadek samochodowy. - odezwał się, spoglądając na historię choroby.
- Ale aż 10 lat? O Boże.. A gdzie jest Harry? - oprzytomniałaś. >> czytaj dalej <<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz