czwartek, 21 czerwca 2012

Wiadomości ??

1. Zdjęcia Zayn'a na lotnisku w drodze do Bradford. Zayn jeszcze jest w Bradford











Wiem, że to nie związane z One Direction ale związane z Polską, Irlandią i Euro!
Ale to też jest ważne !

2.Dziś w wiadomościach jak oglądałam szłyszałam, że irlandzki kibic James Nolan nie żyje dzisiaj prokuratura oznajmiła, że jest to on zginął w wyniku utonięcia w rzece Brdzie w mieście Bydgoszczy.
To co znalazałam na internecie :
W czwartek przeprowadzono sekcję zwłok, jej wyniki potwierdzają, że nad rzeką doszło do nieszczęśliwego wypadku. Chłopak utonął. - Wydaliśmy już zgodę rodzinie, aby mogła odebrać ciało - mówi prokurator Bojarski.Koniec poszukiwań. Z rzeki wyłowiono ciało
        Na bydgoskim ratuszu zawisła opuszczona do połowy masztu flaga Irlandii, niewykluczone, że przed dzisiejszym ćwierćfinałowym meczem Euro 2012 kibice minutą ciszy uczczą tragiczną śmierć 21-latka. Taki apel do władz UEFA wystosował prezydent Bydgoszczy Rafał Bruski.
        James Nolan zniknął w nocy z soboty na niedzielę, oddalił się z klubu PRL, gdzie bawił się z kolegami. Jego ciało znaleziono w środę przed południem w rzece niedaleko Wyspy Młyńskiej.
Źródło: Gazeta Wyborcza Bydgoszcz

Bardzo mi przykro, współczuje bliskim James'a ;(

3. Polskie Directioners zrobiły filmik dla pana Keith'a Tomlinson'a [ Dziadek Louis'a ].
Oczywiście nie wszystkie Polskie Directionerki były wtajemniczone w to ja np. nic o tym nie wiedziałam oczywiście znając życie to połowa osób, która czyta mojego bloga też nie wiedziała.
Oczywiście dziadek Louis'a zauważył to i dodał to na swojego twitter'a

Tłumaczenie: Dziękuje to bardzo dużo dla mnie znaczy. " Keith Tomlinson nasz dziadek " - Polish Directioners

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz