sobota, 23 czerwca 2012

Mój rysunek Zayn'a dla Patrycji

Wszystkiego Najlepszego Tatusiu <3 ;**
Oraz wszystkiego najlepszego dla ojców wszystkich directionerek ^^

Pokaże wam rysunek Zayn'a, którego malowałam dla @Patricia_awww czekała ona na ten rysunek bardzo długo nawet nie wiem ile miesięcy bo miałam sprawy szkolne,domowe itd.
Osobiście mi się nie podoba ten rysunek wsumie jak zawsze nawet nie jest on podobny do Zayn'a Oo.
Wam się podoba ?

 Pati twierdzi że jest fajny no mam nadzieje, że jej się podoba :D
A jak nie to zawsze moge namalować dla niej inny ładniejszy.
Macie jej blog


2 komentarze:

  1. Rysunek jest... słaby. Ja sama nie potrafię rysować twarzy, ale to zupełnie nie wygląda jak Zayn i gdyby ktoś mnie zapytał " Kto jest tutaj narysowany" powiedziałabym "Nie wiem" . :/ Naprawdę... poćwicz... o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam wszystkie "rysunki" zapomniałam o tym -.-"
      eem tak tak tak wiem nie przypomina mi się nie podoba też ale cóż dałam i niż już tu gości nieprzypominający Zayn

      Usuń