niedziela, 17 czerwca 2012

Fakty part 29

Dzisiaj  fakty
Niestety na dzisiaj jest to ostatnia notatka, ponieważ jade na urodziny do wujka
Wszystkiego Najlepszego Wujku <3
chociaż urodziny miałeś 15.06.2012

To teraz dość zanudzania i fakty o One Direction :D
Dodatkowo dodałam fragment imagina na samym dole :P

1026. Dzień, w którym Niall zamieni jedzenie na dziewczynę będziemy wiedzieli, że jest odpowiednia dla niego. - Louis Tomlinson
1027.  Louis i ja byliśmy na zewnątrz, a następnie Louis zobaczył gołębia, więc pobiegł do niego i krzyknął : Kevin, czy to ty? - Zayn Malik.
1028. Moja dziewczyna powinna być w stanie znieść przekomarzanie. - Niall Horan
1029. Czuję się świetnie, kiedy nasze fanki mają chłopaków i ich całują, ale proszę nie przede mną. Wtedy umieram. - Harry Styles
1030. Wcale nie lubię kaczek, to był żart Louis’a – Liam Payne
1031.Wydaliśmy trochę kasy na torebki dla Cher. Myślimy, że zasługuje na to – Louis Tomlinson.
1032.Jeśli Bóg dał Ci życie, to Cię przez nie poprowadzi – Zayn Malik
1033.Puściłem bąka się przy Simon’ie Cowell’u – Niall Horan
1034.Zrobię wszystko dla miłości – Harry Styles
1035. Nigdy nie zignorowałbym swojej dziewczyny – Liam Payne
1036.Louis: Nigdy nie ubieram skarpetek, i moje stopy zawsze śmierdzą!
1037.Niall: Chłopcy się śmieją ze mnie, bo jestem Belieberem, a kiedy Liam poznał Jonas’ów to skakał gdzie się tylko dało.
1038.Zayn Malik: Mam tatuaże! Czekajcie, muszę je policzyć… A tak, mam 6 tatuaży
1039.Harry raz śpiewał Harry and Louis zamiast "Gotta Be You".
1040. Liam nie może żyć bez swojego MacBook’a
1041. Pierwszą pracą Louis'a był etat w sklepie Toys-R-Us.
1042. Harry woli ciche randki w domu z jedzeniem, żeby mógł dobrze poznać dziewczynę.
1043. Zayn potwierdził w Today Show że ma dziewczynę.
1044. Trzy rzeczy, bez których Niall nie może żyć to telefon, serce i rodzina.
1045.Liam to człowiek który nigdy nie będzie w stanie kogoś nienawidzić. Tak dobry chłopak - Zayn.
1046.Gdy Louis był młodszy, próbował utopić swoje złote rybki.
1047.Harry sądzi że ładne oczy i uśmiech sprawiają że dziewczyna jest ładna.
1048. Nie chcę skomplikowanej dziewczyny, chcę prostą narzeczoną która będzie leżeć ze mną pod gwiazdami - Zayn.
1049.Bycie singlem nie oznacza że ktoś jest słaby, to znaczy że jesteś wystarczająco silny by czekać na to na co zasługujesz - Niall
1050.Chłopcy czasami nazywają Liama "terapeuta", bo daje najlepsze porady
1051.Lubimy fanki które chcą prawdziwie z nami porozmawiać a nie tylko krzyczeć w nasze twarze - One Direction.
1052.Przewiduje się że w 2013 roku One Direction będzie największym boysbandem w historii.
1053.Zbliżamy się do siebie każdego dnia- One Direction.
1054.Głównym celem One Direction jest skupienie się na muzyce.
1055.Chłopaki chcieliby żeby w filmie o 1D ich role zagrali:
Nial - Tom Felton  KLIK
Zayn - Luke Pasqualino KLIK
Louis - Leonardo DiCaprio  KLIK
Harry - Orlando Bloom KLIK
Liam - Taylor Lautner  KLIK

Postanowiłam jeszcze dodać fragment imagina z innej stronki, który mi się podobał.
Jeśli wam się spodoba możecie czytać dalej jeśli nie to ominiecie go :P
Hm.. myśle, że prawdopodobnie do każdych faktów będe dodawała jakiś imagin z innych blogów bo ja nie mam takiej duszy artystycznej by pisać imaginy :P
Mam nadzieję, że i wam się spodoba ^^

Siedziałaś na ławce w parku i przyglądałaś się przechodzącym obok niej osobą. Uśmiech, smutek, gorycz, ból malował się na twarzach przechodniów. Szczęście. Zakochane pary, które obdarowywały się czułymi gestami i szeptały sobie na ucho słodkie słówka. Siedziałaś i wspominałaś. Wspominałaś chwilę spędzone z Niallem ... >> czytaj dalej <<


2 komentarze: