czwartek, 14 czerwca 2012

Holly Scally o Niall'u i nie tylko

Holly Scally jest to ex-dziewczyna Niall'a Horan'a ostatnio powiedziała jakim chłopakiem był dla niej Niall :)

Niall'a ex-dziewczyna mówiła :

" Niall był uroczy, zabawny, zuchwały i uprzejmy. Był także bardzo czuły, zawsze nazywaliśmy się na wzajem " skarbami " i to on zawsze swoje teksty kończył pocałunkiem. To wszystko było takie niewinne, ale bardzo dobrze całuje! Nie mieliśmy dużo pieniędzy. Jednego dnia Niall zabrał mnie do Roma Cafe w Mullingar, dla niektórych frytki, które prawdopodobnie kosztowały dwa euro ( £1.60 ).


Już wtedy wiedziałam, że on zajdzie daleko, zawsze śpiewał i grał na gitarze on był na prawde dobry.
Kiedyś śpiewał mi piosenki, które on sam pisał oraz cover'y takie jak " Baby " Justin'a Bieber'a czy " I'm Yours " Jason'a Mraz’s. Kiedyś zapłacił 15 euro ( £12 ) za łódź, którą wiosłował przez jezioro i śpiewał dla mnie.


P.S Mam nadzieje, że w miare dobrze to przetłumaczyłam może zdarzyć się pare błędów tłumaczeniowych bo aż taka dobra z angielskiego nie jestem.


Dla mnie to słodkie co Niall robił dla swojej dziewczyny i uważam, że Niall zasłużył sobie na bardzo dobrą dziewczyne, która będzie go kochała za to jaki jest a nie za to kim on jest!
Mam nadzieję, że kiedyś spotka swoją jedyną, wymarzoną i wyjątkową dziewczynę, na która bardzo długo czeka.


Pare fotek z Niall'a i Holly z czasów gdy byli razem :





Jak wiecie na pewno miesiąc temu krążyły plotki, że Holly jest w ciąży i była też plotka, że Holly umarła na raka oczywiście to wszystko było nie prawdą !
Holly żyje i ma się dobrze i oczywiście dziecka też nie ma !
Dużo ludzi do niej pisało różne tweety i jak widać chyba nie umiała sobie z tym poradzić i ją to denerwowało znalazłam pare tweetów  z tamtego czasu oczywiście było ich więcej :

 Tłumaczenie: Masz jakiś pieprzon*ie szalonych fanów! Niektórzy z nich powinni się wstydzić, szczerze mówiąc. Troche szalone.

THB - oznacza to be honest czyli szczerze mówiąc !

Tłumaczenie: Powiedziałam " Niall kur*wa Horan" ahahahah 

Tłumaczenie:
D: Nie nawidzisz go za to kim jest, czy za to że zerwał z tobą dla twojego dobra ?
H:  To było 2 lata temu, nawet z nim nie rozmawiam już.

Tłumaczenie: Powiedziałam " Niall kur*wa Horan" i teraz jestem najgorszym człowiekiem na świecie. Ahaha


4 komentarze:

  1. Czemu oni zerwali ze sobą?
    Kto zerwał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerwali dlatego, że Niall chciał się skupić na karierze i to on zerwał jak był w X-Factor ale pare razy powiedział, że bardzo żałuje tej decyzji.

      Usuń
  2. ku* co ty sobie myślisz kuwnia* do cho* jasnej

    OdpowiedzUsuń