piątek, 24 lutego 2012

Information part 4

Jak zauważyliście to mój blog się powoli zmienia jest :
Muzyka włącza się sama możecie sobie zmienić na inna piosenke ..
Nagłowek pracuje nad innym ale narazie jest taki
Tło się też zmieniło
Dodałam tłumacza dla innych krajów niż Polska bo coraz więcej krajów Unii Europejskiej odwiedza mój blog

Dziś dodałam fakty :


Dodałam dziś rysunek z seri Mini One Direction , musze dodać inne ale musze je zeskanować postaram się je przez weekend po dodawać :P


Będe was informować o takich szczegółach  zmian bloga i dodawania faktów i rysunków ;P

I jeszcze jedno przyzwyczajcie się, że mi sie moje rysunki nie podobają może wam się spodobaja więc je dodaje a jeśli wam sie nie podobają to napiszcie to nie będe już ich dodawać.

Dziękuje wszystkim ludzią z krajów Unii Europejskiej, którzy oglądają mój blog ;) 
Bardzo się ciesze..

Renia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz