niedziela, 19 lutego 2012

Information part 2

Dodałam dziś nowe fakty o chłopakach


Jak obiecałam dodałam dziś część moich rysunków z chłopakami.
Mi sie oficjalnie nie podobają ale może wam przypadną do gustu.
Oto zakładka z moimi rysunkami.
Znajdziecie ją teź na górnym pasku.


Piszcie komentarze o tych rysunkach.

Jak bym mogła prosić to nie kopiujcie ich a jeśli już byście chcieli skopiować to się spytajcie 
w komentarzu lub na e-mail  one_direction1@tlen.pl


_______________________________________________________________________

Przekazuje informacje z innych blogów :

1.To petycja którą mam nadzieje będziecie podpisywać, a właściwie klikać tylko "Sign it". Jeśli wejdziecie w link to wszystkiego się dowiecie ale w skrócie mówiąc - chodzi o to że w Maju odbędzie się gala Eski i chcemy żeby chłopcy z 1D na niej wystąpili. Dlatego zbieramy podpisy  jak będzie ich dużo to zostaną wysłane do Eski z prośbą o rozpatrzenie akcji. 

> Petycja <

2.Kochani !!! Robimy Akcje Poland Needs One Direction. Róbcie sobie zdjęcia z plakatami, na których będzie pisało POLAND NEEDS ONE DIRECTION.Napis ma być wyraźny ! Możecie robić napisy na ciele, rękach czy nawet czole ! Ale słowo klucz to POLAND ! Możecie nagrywać filmiki, w których śpiewacie...Wszystko na email : OneDirectionPoland@interia.pl DO 24 Marca. Wszystkie fotki będą umieszczone w filmiku, który napewno dotrze do chłopaków. !!! Możecie ubierać się jak chłopaki na zdjęciach np: Louis czerwone rurki i bluzka wpaski.
Organizatorzy akcji. 
Blog: www.onedirectionpolskiblog.blogspot.pl lub GG 10781927, 40939747. Pozdrawiamy !
Od razu mówię - to nie moja akcja, ja przekazuję tylko informacje dalej. 

2 komentarze:

  1. 1. Twój blog jest świetny.
    2. Twoje rysunki są śliczne czekam na inne
    3. Petycje już potpisałam
    4. Ide robić sobie zdjęcia do tej akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że podoba Ci się mój blog i moje rysunki.

      Usuń