poniedziałek, 27 lutego 2012

Information part 5

Przepraszam bardzo, że nie dodałam rysunków ale skaner mi sie zepsuła ! ;(

Dziś dodałam fakty o chłopakach :D


Hm.. dziwność

Jak czytam te fakty, które tu daje, to wszystkie fakty, które daje o Niall'u  i jego zachowaniu i o jego życiu to są takie same jak u mnie no tylko to, że :

1. Nie mamy tych samych rodziców
2. On jest z Irlandii ja z Polski
3. Nie jestem członkiem zespołu 
4.On ma brata Ja mam siostre [ w tym samym wieku]
5. Nie znamy się 
6. Nie mamy tych samych znajomych 
7. Dzieli nas około 1294 mil 

A wszystko inne jest takie same lub podobne.
I za to lubie Niall'a najbardziej bo jest strasznie podobny do mnie z zachowania najlepsze jest to, że mamy taki sam śmiech O.o
Tylko, nie wyglądamy tak samo ..
Oczywiście lubie jeść ale bardziej kocham gotować i dobrze mi to wychodzi bo wszyscy mnie chwala.

Może go poznam bo mam zamiar jechać na studia do UK ale to jeszcze 3 lata ale i tak prędzej pojade.

To taki był krótki komentarz  troche dziwny no ale jest. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz