piątek, 15 lutego 2013

Nominacja do Liebster Awards 3

Tym razem dziękuje www.0ne-direction.blogspot.com za nominację do Liebster Awards.
Oczywiście twierdzi, że nominowała mnie drugi raz ale przez moją sklerozę nie pamiętam czy to pierwszy raz czy też drugi, ale jednak dziękuje za nominację lub ponowną nominację hahah :D

Pytania, na które mam odpowiedzieć :

1. Jakiej muzyki słuchasz??
Różnej poprostu słucham to co mi się podoba :)
2. Ulubiona potrawa??
Chyba Lasagne chociaż jadłam tylko raz
3. Hobby...?
Łyżwiarstwo, Rysunek, Taniec
4.Talizman??
Nie mam
5. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia??
Sobota 
6.Masz do spełnienia tylko 1 marzenie. Co wybierasz?

Wyjechanie do UK i wyjść za mąż za Niall'a Horan'a hahah tak wiem nierealne tylko jest wyjście za mąż za NH
7. Kratka vs. Paski? Uzasadnij.
Paski, eem.. ciężko mi uzasadnić poprostu lubię paski
8. Koty vs Psy? Proszę o uzasadnienie ;)
Psy, nie lubie kotów one się kleją do każdego i mnie to wkurza
9.Ulubiona książka to..?
" Mały Książe "
10. Twoja najukochańsza piosenka?
Irresistible - One Direction
11. Ile masz lat?
17 chociaż w tym roku już 18 


Blogi Nominowane przeze mnie :

1. www.zyciejestjakrollercoaster.blogspot.com
2. www.opwiadania1d.blogspot.com
3. www.fifi1d.blogspot.com
4. www.but-were-making-all-the-same-mistakes.blogspot.com
5. www.nevergiveupand1d.blogspot.com
6. www.cause-you-have-got-that-one-thing.blogspot.com


Moje pytania: 

1.Twoje największe marzenie to?
2. Twój ulubiony owoc/warzywo?
3.  Jaki masz kolor oczu?
4.  Co byś zrobił gdybyś wygrał bilet na koncert One Direction ?
5.  Najgorsza piosenka jaką słyszałeś ?
6.  Twój największy idol?
7.  Twój ulubiony kolor ?
8.  Gdzie chciałbyś kiedyś zamieszkać ?
9.  Od kiedy jesteś Directioner?
10. Jak długo prowadzisz bloga?
11.  Co byś zrobiła gdybyś spotkałaś One Direction?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz