piątek, 22 lutego 2013

Hey pomysł na rysunki ?!

Hey wszystkim ;* 

Przed momentem wpadłam na pewien pomysł mam nadzieję, że wam się spodoba.
A mianowicie czasem mi się nudzi nie mam co robić i mam ochotę malować ale poprostu czasem nie wiem co o.O 
Co wy na to abyście pisali na Gadu, Twitter'ze, E-mail czy też poprostu tutaj w komentarzach, jakiego chłopaka bym miała namalować!
Będe malować mini albo też zwykłe portrety [ale to rzadziej] !
Piszecie poprostu Liam, Harry, Zayn, Niall, Louis czy też całe One Direction !
Nie wysyłajcie mi zdjęć bo będe wybierać sama co chce malować bo mi poprostu czasem nie wychodzi coś i potem was zawiode, że nie namalowałam to co chcecie i będzie mi przykro ;(
Mam nadzieje, że spodoba wam się ten pomysł i moja zakładka My Drawings wkońcu ożyje !!

Szczerze mówiąć żałuje, że na ten pomysł nie wpadłam na początku moich ferii tylko na sam koniec ;(

Jeżeli chcecie żebym jakiegoś chłopaka szczególnie namalowała albo żebym namalowała jakiś bazgroł dla was to piszcie :)

Pozdrawiam Renia ;*

10 komentarzy:

  1. Całe One Direction PLIS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dobrze pojawi się jak znajde jakieś zdjęcie lub obrazek, na którym będe mogła się wzrować :)

      Usuń
  2. Niall <3
    Jeśli można to z dedykacją dla Loli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja poprosze Harrego :) Jesli oczywiście masz ochotę i czas :)POzdrawiam -Livka

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym poprosiła o Liama albo Zayna, dobrze? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała Zayna.. jeśli będziesz miała czas..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście są wakacje to może wkońcu znajde na namalowanie czegoś z tego co tu jest bo już dawno nie malowałam :c

      Przepraszam, że wcześniej nie odpisałam ale niestety byłam w szpitalu i nie miałam jak odpisać :)

      Usuń