wtorek, 12 lutego 2013

"Kiss You" - One Direction - Not Another Boy Band cover



__________________________________________________________________
Nie wiem jak wy ale ja mam ferie *__*
Dopiero się zaczeły a ja nawet nie mam czasu dla znajomych a tym bardziej na bloga bo ciągle biegam z jednego miejsca w drugie miejsce, jak wiecie mam siostrzenice, która za 2 dni będzie miała miesiąc i jeszcze spadły na mnie obowiązki cioci teraz także będe miała jakieś spotkania przed chrztem bo będe matką chrzestną i jeszcze szukanie prezentu na chrzciny dla małej oraz szukanie prezentu na 18-nastkę mojej Caroline.  
Więc codziennie będzie jedna notatka jak tylko znajde czas i dostęp do komputera to natychmiast dodam :)
Dziękuje za wyrozumiałość :*
Nie mogę przecież zaniedbać moich cudownych czytelników ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz