wtorek, 10 kwietnia 2012

Fakty part 22


Dzisiaj kolejne fakty ;)

Dostawałam wiadomości na temat moich niedoskonałych rysunków a więc :
- namalowałam ostatnio rysunek Harry'ego
- maluje rysunek Zayn'a dla Pati
- będe malować wszystkich chłopaków dla wszystkich directioner jeśli ktoś z was chce się znaleźć koło jakiegoś chłopaka (chodzi o osoby z Twitter'ami) to moge wpisać nazwe twitter'a koło danego chłopaka piszcie na mojego twitter'a @MyMusicalSoulxD
Ps. Jeśli wam się nie otworzy moje konto z twitter'a to zrobcie otworz w nowej karcie na pewno się otworzy ^^


Fakty:

822. ZESPÓŁ ONE DIRECTION POWSTAŁ O 8:22 P.M { CZASU BRYTYJSKIEGO }, DNIA 23 LIPCA 2010 ROKU.
823. Harry ma koszulkę z napisem: "Miłość jest równa/jednakowa".
824. Że też wszyscy Directioner’zy nie mogą po prostu przyjechać do jednego miejsca... - Liam. 
825. Zawsze przed koncertem Niall patrzy w tłum fanów i myśli: ciekawe czy jest tam moja przyszła żona. 
826. Zayn ma nowy tatuaż. To arabski tekst oznaczający: "Bądź prawdziwy w tym, kim jesteś"
827. Louis na twitter'ze: Nie mogę uwierzyć, że będę tatusiem! WOW! Parę minut później: Prima Aprilis
828. Chłopcy zostali zaproszeni do Białego Domu.
829. Raz koń kopnął mnie w głowę. Myślę, że zwierzęta nie lubią mnie za bardzo - Harry.
830. Po zakończeniu trasy w Austalii Liam i Danielle wybierają się na wspólne wakacje.
831. Przed One Direction, Niall nie chodził na wiele randek.
832. Gdy uważam fankę za atrakcyjną, daje jej to do zrozumienia - Zayn.
833. Louis chciałby kiedyś ubrać wysokie obcasy bo sądzi że jest za niski.
834. Po KCA chłopaki zyskali następującą ilość followersów na TT: Zayn 23.000, Harry 33.000, Liam 27.000, Louis 25.000, Niall 28.000.
835. Wysokie dziewczyny są gorące, niskie są słodkie - Harry.
836. Po prostu patrząc na ciebie, Zayn może stwierdzić czy kłamiesz - Liam.
837. Niall: Fanki zawsze pytają mnie czy się z nim ożenię, więc będę miał dużo żon.
838. Między Zayn'em a Danielle było coś, zanim poznała się z Liam'em.
839. Mogę definitywnie powiedzieć że Harry jest najbardziej pewny siebie jeśli chodzi o dziewczyny - Louis.
840. Piosenka WMYB będzie śpiewana w serialu Glee.
841. Harry wiele odpowiedzi na pytania zaczyna "i think..".
842. Ulubionym producentem butów Liam'a jest Convers.
843. Niall nienawidzi herbaty.
844. Gdyby Zayn miał wybrać jednego członka zespołu żeby był jego niewolnikiem, wybrałby Liam'a.
845. Chciałbym żeby mój pierwszy syn nazywał się Tommy. To będzie brzmiało świetnie, Tommy Tomlinson - Louis.
846. Gdyby chłopaki mogli wybrać sobie 6 członka zespołu to byłby to Ed Sheeran.
847. Harry powiedział do jednej z fanek podczas podpisywania płyt: Powiedz do Zayn'a że sprawia że jesteś podniecona!
848. Liam jest sekretnym fanem J. Biebera.
849. Jedne z ulubionych zespołów Niall'a to: The Doors, The Script, Westlife i The Eagles.
850. "Naucz się doceniać to co masz, inaczej los sprawi że docenisz to co miałeś" - Zayn.
851. Zazwyczaj to ja jestem najlepszy w fifie ale Liam i Harry robią się coraz lepsi. Muszę poprawić swoją grę! - Louis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz