wtorek, 3 kwietnia 2012

Fakty part 20

Dzisaj kolejne fakty ale przed tym :
1. Ja zauważyliście na boku dodałam specjalnie dla was wszystkie posty żebyście mogli szybciej odnajdywać.
2. Już, któraś z koleji zmiana wyglądu koloru itd. mam nadzieje, że się podoba ;)
3. Dostałam natchnienia od pewnej dziewczyny i zaczłam malować portret Zayn'a można powiedzieć, że specjalnie dla niej bo była natchnieniem tylko nie wiem czy dodam ponieważ mój skaner coś odmawia posłuszeństwa -.-
4.Jeśli będe miała dużo czasu to fakty będą poukładane na przemian każdy chłopak a nie wszystko wymieszane bo to też troche zajmuje czasu, żeby tak rozdzielać ;)

A teraz już fakty :D

736. Niall dużo pierdzi. Jeśli wzięto by go do Igrzysk Olimpijskich, to on miałby zapewniony złoty medal. ~ Harry Styles. 

737. Ulubiona piosenka do wykonywania na trasie? Chłopcy: „Up All Night".

738. Dla prawdziwych dziewcząt, do wszystkich dziewcząt : Jesteś piękna. ~ Zayn Malik.

739. Gdy czuję się zaniepokojony lub przerażony, Liam zawsze mnie pocieszy. ~ Niall Horan.

740. Ona jest bardzo elegancką kobietą, bardzo elegancką. ~ Liam Payne. [O Michelle Obama].

741. Harry: Nie jestem rodzaje faceta z kalendarzem. Louis : Harry nie wierzy w czas.

742. Krótka spódniczka i mnóstwo makijażu, nie robi na mnie wrażenia. ~ Harry Styles.

743. Lubimy fanów, którzy chcą naprawdę z nami rozmawiać, a nie tylko krzyczeć przy naszej twarzy. ~ One Direction. [Ja chce z wami naprawde porozmawiać ale szkoda, że nie przyjedziecie do Polski]

744. Harry jest bardzo wyrozumiały, ale ostatnio jestem bardzo blisko Zayn’a. On jest naprawdę bardzo dobrym słuchaczem. ~ Louis Tomlinson.

745. Jestem podstępny i zuchwały. ~ Liam Payne.

746. Jednak wiele niesamowitych rzeczy zdarza się w życiu należy zawsze być za to wdzięcznym.Pozostać pokornym, skromnym i pełnym szacunku. ~ Zayn Malik.

747. Harry boi się,że wyłysieje

748. To niesamowite, że ludzie pokazują swoje poparcie, kiedy robisz coś, co kochasz. ~ Louis Tomlinson.

749. Kiedyś ja i Liam byliśmy znudzeni, a potem się pocałowaliśmy. ~ Zayn Malik.

750. Kiedyś starałem się jeść bez łyżki. I to jest naprawdę trudne. ~ Zayn Malik.

751. Kto jest najbardziej leniwym? Niall : Zayn dużo śpi. Zayn : On dużo zjada. Louis : Nie odpowiedziałeś na pytanie.

752. Gdy uważam fankę za atrakcyjną to daje jej to do zrozumienia. ~ Zayn Malik

753. Sama obecność naszych fanów, czyni nas silniejszymi. Tak, więc nigdy nie będziemy słabi. ~ Harry Styles

754. Dołącz do nas w przyszłym tygodniu dla jakiegoś przędzenia, super, super, super, makaron! Do zobaczenia za tydzień! ~ Louis Tomlinson.

755. Który z Was umawiał się z 32-latką? Harry: Nie wiem o czym ty mówisz.

756. Będę cię szturchał dopóki nie kupisz albumu. Wszyscy byli grubiańscy, jeśli chodzi o słowo szturchać. Wiecie, o co mi chodzi.~ Liam Payne.

757.Nawet jeśli lubię dzieci, wizja posiadania go teraz jest przerażająca. ~ Louis Tomlinson. 

758. Byłem jednym z tych dzieci, które zawsze lubiły muzykę. Zawsze chciałem podnieść najbliższy instrument. ~ Niall Horan.

759. Jeśli masz szczęście i Niall zakocha się w tobie, idź prosto. Ale przede wszystkim nie graj jego sercem. ~ Zayn Malik. 

760. Właśnie oglądałem "Stay Strong" od Demi Lovato. Niesamowita historia! ~ Niall Horan.

761. Jeśli lubisz słońce, idź do iTunes i kup "Up All Night". ~ Niall Horan.

762. Myślę, że miałem sen, kiedy miałem sześć lat, że chciałbym uzyskać numer jeden w Ameryce. ~ Niall Horan. 

763.Ostatni raz, kiedy byłem na randce, dziewczyna próbowała mnie pocałować i musiałam udawać, że nie wiem, co ona robi. ~ Louis Tomlinson.

764. Ludzie nazywają mnie poważnym, ale jestem jedyny w grupie... Co się dzieje na tym świecie? ~ Liam Payne.

765.Ja jestem naprawdę nerwowy, kiedy gołębie latają przed występem. ~ Niall Horan.

766. To dziwne widząc jak wiele może zmieścić się w ciągu roku. Ile rzeczy można zrobić i jak różne twoje życie może się stać. ~ Zayn Malik.

767. To, że masz wady to nie znaczy, że nie jesteś piękny. ~ Zayn Malik. 

768. Poślubiłbym Louisa. On jest zabawnym chłopakiem, dobrym moralnie, czarujący chłopakiem, byłby dobrą dziewczyną! ~ Niall Horan.

769. Harry raz prawie spalił dom. ~ Niall Horan.

770. Harry mi kiedyś powiedział, że gdybym był dziewczyną, byłbym pierwszym na jego liście. ~ Zayn Malik.

771. [O randce] Niall : Zabrałbym do Nandos, ponieważ to jest genialne! Nie jestem jakoś super romantyczny, ale sprawiłbym, że.. świetnie by się bawiła.

772. Harry: Moja mama cały czas mówi na mnie kochanie. Zayn : Ah! Kochanie! Harry : Zayn, twoja mama nazywa cię małym dzieckiem..

773. Wolę lizać stopy Harry'ego, ponieważ pupa Niall’a jest jak bomba zegarowa. ~ Liam Payne. 

774. Jeśli miałbyś ostanie dwadzieścia cztery godziny życia, co byś zrobił? Zayn : Chciałbym zagrać po raz ostatni koncert z One Direction.

775. Jak można nie kochać Niall’a? On jest jak miś, który po naciśnięciu na brzuch, mówi: Ja kocham Bieber’a. ~ Zayn Malik. 

776. Zayn, dlaczego lubisz Megan Fox? Zayn : Ona jest rzeczywiście gorąca. Harry : Jestem gorętszym człowiekiem. 

777. Zayn jest bardzo opiekuńczym facetem. Zwłaszcza jeśli chodzi o Niall’a. ~ Harry Styles.

778. Jeśli miłość jest rzeczywista to wzrośnie nade wszystko. ~ Zayn Malik.

779. Zayn wkurza mnie czasami, jak on może być tak olśniewający, bez najmniejszego wysiłku? ~ Niall Horan.

780. Bóg nie będzie patrzeć na twoje medale, dyplomy, ale na blizny. ~ Zayn Malik.

781. Niall dla mnie jest bardzo niewinnym chłopakiem. Będę więc dbać o niego tak długo, jak tylko będę potrafił. ~ Zayn Malik.

782.Brytyjscy fani myślą, że ja i Harry jesteśmy gejami. ~ Louis Tomlinson.

783.Jeśli znalazłbyś dziewczynę i naprawdę byś pokochał to zrobiłbyś wszystko? Nawet rzucił palenie? Zayn: Zrobiłbym wszystko dla dziewczyny moich marzeń.

784. Nie potrzebuję ideału. Po prostu potrzebuję kogoś, kto sprawi, że poczuję się jak ten jedyny. ~ Zayn Malik. 

785. Czego najbardziej brakuje ci w byciu sławnym? Zayn: Budzenia się i nie troszczenia o to jak wyglądam.

786. Za każdym razem, kiedy spędzam czas z Zayn’em, czuję się jakbym był fajniejszy. ~ Niall Horan.

787. Blondynki czy brunetki?Niall: Blondynki. Zayn: To i to. Harry: Brunetki z pięknym uśmiechem. Liam: Nie obchodzi mnie to. Louis: Harry.

788. Chciałbym po prostu, ja bym po prostu... Chciałbym latać! ~ Louis Tomlinson

789. One Direction i Directioners są rodziną, aż do końca. ~ Liam Payne. 

790.Numery chłopców na castingach w X Factor’ze : Louis 155204, Liam 61898, Niall 232677, Zayn 165616, Harry 165998 :




4 komentarze:

  1. One Direction i Directioners są rodziną, aż do końca według mnie to są piękne słowa zwłaszcza że to jest ważne nie tylko da nas ale również dla chłopców...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie :D

      Przepraszam, że wcześniej nie odpisałam ale niestety byłam w szpitalu i nie miałam jak odpisać :)

      Usuń
    2. Nie szkodzi. :D Ja też teraz nie miałam czasu wchodzić. :/ KC.! ;* ♥

      Usuń